Connect with us

Ruszyła infolinia Rzecznika Praw Pacjenta

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Ruszyła infolinia Rzecznika Praw Pacjenta

Dzisiaj ruszyła infolinia Rzecznika Praw Pacjenta. Przedstawiciele organizacji pozarządowych pełnili dzisiaj na infolinii swój pierwszy dyżur – wszystko w ramach projektu „Łączy nas pacjent”. Dzięki temu specjaliści z organizacji pacjentów będą wraz z ekspertami rzecznika udzielać porad oraz szczegółowych informacji o określonych, ale jednocześnie najczęstszych chorobach.

– Projekt „Łączy nas pacjent” to nowa i bardzo potrzebna inicjatywa – mówi Bartłomiej Chmielowiec, Rzecznik Praw Pacjenta – Naszym kluczowym zadaniem jest wspieranie pacjentów w walce z ich problemami zdrowotnymi, w tym pomoc we właściwej realizacji ich praw. Razem z organizacjami pacjentów będziemy mogli działać skutecznie. Eksperci będą wspólnie przekazywać informacje zarówno od strony praktycznej, jak i właściwej realizacji praw pacjenta – powiedział w rozmowie z PAP Chmielowiec.

Bezpłatna infolinia działa pod numerem 800 190 590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych) od poniedziałku do piątku między 8:00 a 20:00. Zaproszenie Rzecznika Praw Pacjenta do udziału w projekcie przyjęli: Fundacja Urszuli Jaworskiej, Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych, fundacja OknoCafe – Razem Lepiej, Stowarzyszenie Osób z NTM „UroConti”, Fundacja Małgosi Braunek BĄDŹ, Fundacja STOMAlife, Stowarzyszenie Pomocy Psychogicznej „Syntonia”, Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niedoborem Alfa-1 Antytrypsyny w Polsce, Polskie Stowarzyszenie na rzecz Dzieci Chorych na Padaczkę oraz Unia Stowarzyszeń Chorych na Łuszczycę i ŁZS.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE