Connect with us

Nowy tytuł na rynku fachowej prasy dla sprzedawców!

AKTUALNOŚCI

Nowy tytuł na rynku fachowej prasy dla sprzedawców!

Poznańskie wydawnictwo Explanator, wydawca m.in. takich tytułów jak Szef Sprzedaży, As Sprzedaży oraz E-commerce & Digital Marketing, właśnie poszerzyło swoje portfolio o nowe czasopismo Sell it in English.

To pierwszy na rynku dwumiesięcznik skierowany do handlowców, którzy chcieliby poprawić swoją znajomość biznesowego języka angielskiego, a tym samym – osiągać coraz lepsze wyniki.

– W każdym numerze czasopisma czytelnicy znajdą anglojęzyczne artykuły z narzędziami, materiałami i wskazówkami, przygotowanymi przez autorów-praktyków, którzy sprzedażą zajmują się od lat – zapowiada Anna Przybył, redaktor naczelna nowego magazynu. – Z kolei na sześciu rozkładanych stronach okładki zamieszczać będziemy słowniczki tłumaczące ważniejsze i bardziej skomplikowane zwroty, a także dodatkowe treści merytoryczne – kącik gramatyczny, przykładowe dialogi z zastosowaniem nowo poznanych słówek, ćwiczenia, quizy i przydatne phrasal verbs.

Integralną częścią magazynu jest serwis www.sell-it-in-english.pl, w którym czytelnicy znajdą dodatkowe materiały, uzupełniające zagadnienia poruszane w magazynie.

Pierwszy numer czasopisma ukazał się 28 lutego i jest dostępny zarówno w prenumeracie, jak również w sprzedaży detalicznej w salonach EMPIK. Wydawnictwo zapowiada również dalszy rozwój produktów skierowanych do sprzedawców oraz menedżerów sprzedaży.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE