Dla lata od startu dwumiesięcznika “Nowa Sprzedaż” dotychczasowy wydawca rezygnuje z tytułu i sprzedaje go poznańskiemu wydawnictwu Forum Media Polska.
– To było mega ciekawe doświadczenie, móc sprzedać projekt po 2 latach od pierwszej publikacji. Jesteśmy dumni, że w tak krótkim czasie udało się stworzyć markę, którą zainteresowało się największe wydawnictwo branżowe w Polsce – podsumowuje Paweł Koziara, dotychczasowy redaktor naczelny pisma i jego wydawca.
Koziara na kwiecień zapowiedział start nowego pisma fachowego “E-Commerce w Praktyce“. Będzie to drugi tytuł skierowany na rynek specjalistów e-commerce (po “Marketer +“).
– Wierzymy mocno, że będzie to pozycja nr 1, wybierana przez osoby pracujące w e-commerce i samych właścicieli e-sklepów – dodaje Koziara.
Koziara zapowiedział także, że Marketer+ będzie ukazywał się regularnie, co dwa miesiące, a portfolio produktów z marką Marketer+ będzie sukcesywnie się powiększało.