Connect with us

.BespokeChat mocno przyspieszył w lutym

OUTSOURCING

.BespokeChat mocno przyspieszył w lutym

Wrocławska spółka .BespokeChat specjalizująca się w sprzedaży i obsłudze klienta za pośrednictwem czata, zrealizowała 6 wdrożeń w ciągu ostatniego miesiąca. Konsultantów .BespokeChat można spotkać na stronach Chmury Faktur (nowa usługa Tax Care), Coders Lab, DoDrukarki, Contrain, Festiwalu ZEW się budzi oraz dewelopera mieszkaniowego DS Development.

Zależnie od obsługiwanego serwisu, przed zespołem .BespokeChat stawiane są inne cele, jednak zbiór wspólny pozostaje niezmienny. Klientom zależy na otrzymaniu wysokiej jakości obsługi klienta w nowoczesnych kanałach komunikacji, stąd decyzje o włączeniu czata jako jednej z dostępnych form kontaktu.

– Jak dla każdego biznesu, nasza usługa musi przynosić wymierne korzyści w postaci wzrostu sprzedaży wyrażonej poprzez poprawę wskaźników konwersji na zakup lub zwiększeniu ilości oraz jakości pozyskiwanych leadów sprzedażowych. – mówi Mateusz Pośpieszny, CMO i współwłaściciel w .BespokeChat. Zespół konsultantów obsługuje strony partnerskie w godzinach 8:00-23:00, 7 dni w tygodniu.

– Zespół .BespokeChat od pierwszego kontaktu wykazał się profesjonalizmem w podejściu do klienta. – mówi Kamila Błachowicz z serwisu DoDrukarki.pl – Konsultanci widocznie odciążyli nasz dział handlowy służąc naszym klientom pomocą przy wyszukiwaniu produktów oraz składaniu zamówień na stronie sklepu. Doceniamy zaangażowanie oraz wysoką kulturę obsługi całego .BespokeChat.

– Naszą rolą jest pomóc w tym procesie niezależnie od pory dnia. W szczególności w godzinach, w których pozostałe kanały są nieaktywne, a na odpowiedź na maila trzeba zawsze poczekać. Nasz średni czas reakcji na pierwszą wiadomość wynosi obecnie 23 sekundy – dodaje Pośpieszny.

W przypadku Klientów takich jak Chmura Faktur czy Coders Lab, rolą konsultantów na czacie jest nie tylko sprzedaż, ale przede wszystkim odpowiedź na wszelkie pytania, pomoc w obsłudze serwisu czy poznaniu pełnej oferty kursów.

Wartością w przypadku innych Klientów jest wstępne przejście przez proces aplikacji, np. poprzez znalezienie atrakcyjnej oferty pracy (Contrain) lub znalezienie wymarzonego mieszkania i pozyskanie kontaktu do zainteresowanej osoby (DS Development).

– Uruchomienie LiveChat na stronie festiwalu ZEW się budzi zdejmuje z Organizatora dużą część pracy związaną z komunikacją z osobami zainteresowanymi festiwalem. – mówią Organizatorzy ZEW się budzi Festiwal – Obsługa czata jest prowadzona przez konsultantów .BespokeChat w sposób zachęcający rozmówcę do dalszych działań związanych z festiwalem, w tym do zakupu biletów, co jest głównym celem czata na stronie. Z usług .BespokeChat skorzystaliśmy, ponieważ jest to profesjonalna firma z dużym doświadczeniem i przede wszystkim godna zaufania.

.BespokeChat na rynku rozwija się już ponad 2 lata i koncentruje się na obsłudze klienta w kanałach typu live chat. Zespół konsultantów .BespokeChat przeprowadził już ponad 275 tys. rozmów na stronach swoich Klientów.

– Cały czas podnosimy poprzeczkę i dbamy o jak najwyższą jakość obsługiwanych rozmów. Zbieramy doświadczenie, analizujemy pracę naszych konsultantów, poprawiamy szkolenia, co przekłada się na wymierne efekty na stronach naszych Klientów. Krótkoterminowy projekt, który prowadziliśmy na stronach jednego z dużych Klientów e-commerce pozwolił nam osiągnąć rezultaty w postaci 59% konwersji na sprzedaż ze wszystkich przeprowadzonych rozmów, których było ponad 10 tysięcy. To już konkretna wartość i przełożenie – kończy Pośpieszny.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE