Connect with us

Roboty uczą się od ludzi

AUTOMATYZACJA

Roboty uczą się od ludzi

Jeszcze 2 lata temu firmy zastanawiały się, czy ich klienci będą skłonni rozmawiać z robotem. Rozwiązanie to mogłoby doprowadzić do znaczących oszczędności i zwiększenia dostępności infolinii. Dzisiaj firmy nie zadają sobie już tego pytania dążąc do jak najszybszego wypełniania brakujących stanowisk call center.

Czy wybór jakiejkolwiek automatyzacji to dobry kierunek – pyta w programie Voicetel TV Maciej Orłoś.

 

Fot. Damian Kosewski

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE