CC TALK: Marzena Sawicka z Hillway o skryptach i szkoleniach telemarketerów

Chyba każdy, kto pracował w call center, zgodzi się, że najważniejszym elementem każdego contact center są telemarketerzy. Ale to wiedza jak pozyskiwać, szkolić i motywować konsultantów telefonicznych stanowi o sile organizacji. Dlatego dzisiaj o zdobywaniu wiedzy rozmawiamy z dyrektor zarządzającą firmy szkoleniowo-doradczej Hillway – Marzeną Sawicką.

Chyba każdy, kto pracował w call center[1], zgodzi się, że najważniejszym elementem każdego contact center[2] są telemarketerzy. Ale to wiedza jak pozyskiwać, szkolić i motywować konsultantów telefonicznych stanowi o sile organizacji. Dlatego dzisiaj o zdobywaniu wiedzy rozmawiamy z dyrektor zarządzającą firmy szkoleniowo-doradczej Hillway – Marzeną Sawicką.

Jakie kompetencje potrzebne są telemarketerom, którzy obsługują klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym, jak ich szkolić, i jak budować wzorce obsługi klienta? Na te pytania bez dogłębnej analizy tematu bardzo trudno jest odpowiedzieć. Marzena od 12 lat jest związana z branżą customer care. Jest aktualnie współzałożycielką i dyrektor zarządzającą firmy szkoleniowo-doradczej Hillway Training & Consulting. Prelegentka na wielu prestiżowych konferencjach. Publikuje artykuły na kilkunastu specjalistycznych portalach i w magazynach branżowych. Współautorka bestselleru “To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu”.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *