Connect with us

CC TALK: Marzena Sawicka z Hillway o skryptach i szkoleniach telemarketerów

VIDEO

CC TALK: Marzena Sawicka z Hillway o skryptach i szkoleniach telemarketerów

Chyba każdy, kto pracował w call center, zgodzi się, że najważniejszym elementem każdego contact center są telemarketerzy. Ale to wiedza jak pozyskiwać, szkolić i motywować konsultantów telefonicznych stanowi o sile organizacji. Dlatego dzisiaj o zdobywaniu wiedzy rozmawiamy z dyrektor zarządzającą firmy szkoleniowo-doradczej Hillway – Marzeną Sawicką.

Jakie kompetencje potrzebne są telemarketerom, którzy obsługują klientów w ruchu przychodzącym i wychodzącym, jak ich szkolić, i jak budować wzorce obsługi klienta? Na te pytania bez dogłębnej analizy tematu bardzo trudno jest odpowiedzieć. Marzena od 12 lat jest związana z branżą customer care. Jest aktualnie współzałożycielką i dyrektor zarządzającą firmy szkoleniowo-doradczej Hillway Training & Consulting. Prelegentka na wielu prestiżowych konferencjach. Publikuje artykuły na kilkunastu specjalistycznych portalach i w magazynach branżowych. Współautorka bestselleru „To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu”.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE