Jak dbać o wizerunek firmy i branży, skoro internauci “skaczą” po treściach? Jak przyciągnąć ich uwagę, skoro skupiają się tylko przez 10 sekund. Jak zdobywać klientów, gdy pełno jest bylejakości w działających w Polsce agencjach PR?
Wydaje się, że aby przyciągnąc uwagę klientów należy posłużyć się możliwie najbardziej niestandardowym nośnikiem informacji.
Według badań OMG Metrics internauci w dziesięciostopniowej skali swoją irytację reklamami oceniają na 6. Uciekamy przed kliknięciem bannerów na stronach www, instalujemy programy typu add-block. Marketerzy coraz chętniej sięgają po narzędzia takie jak content marketing. Ale okazuje się, że najważniejsza jest jednak merytoryka, której niestety agencje PR nie zawsze są w stanie nam dostarczyć. Doskonałym narzędziem okazuje się być video, które nie tylko dostarcza odbiorcy emocji, ale także umożliwia przekazanie praktycznej wiedzy w prosty i łatwo przyswajalny dla odbiorcy sposób.
I o komunikacji wideo, możliwościach, jakie ona daje rozmawiamy z Tomaszem Słodkim, który od wielu lat zajmuje się produkcją contentu wideo dla różnych firm. Co wideo może dać Twojej firmie? Zobacz sam…