Connect with us

Groupon wzmacnia kompetencje w zakresie technologii i automatyzacji

AUTOMATYZACJA

Groupon wzmacnia kompetencje w zakresie technologii i automatyzacji

Groupon, światowy lider handlu lokalnego, poinformował o powołaniu Mirosława Forystka na stanowisko Vice President of Global Customer Operations Technology and Robotic Automation.

– Cieszę się, mogąc powitać Mirosława Forystka w Groupon. Część operacyjna naszego biznesu dynamicznie się rozwija, koncentrując się na dostarczaniu klientom i partnerom najlepszych w swojej klasie usług. Doświadczenie Mirosława doskonale wzmacnia zespół Groupon w zakresie technologii, robotyki i inteligentnych systemów, będących kluczowymi w zapewnieniu doświadczenia zakupowego, skoncentrowanego na łatwości obsługi i dostarczaniu dodatkowej wartości – powiedziała Anita Samojednik, SVP, Global Operations w Groupon.

W Groupon Mirosław odpowiada za Global Customer Operations Technology,  Robotics and Automation  – międzynarodowy zespół utalentowanych inżynierów, koncentrujących się na automatyzacji procesów sprzedaży i obsługi klienta. Obejmuje to przesyłanie danych w czasie rzeczywistym przy użyciu interfejsów API, a także tworzenie responsywnych stron internetowych, analitykę danych oraz zaawansowane testy A/B.

– Groupon to dynamiczne środowisko, w którym pracujemy nad szeregiem najnowocześniejszych technologii w globalnej skali. Dlatego też mocno wierzę we wszystkie zalety automatyzacji procesów 
i robotyki oraz możliwość wykorzystania ich w centrach usług wspólnych. Wzmocnienie satysfakcji klienta, zwiększona produktywność i dokładność, uproszona komunikacja i interfejs użytkownika czy szybkie przetwarzanie i skalowalnie modelu biznesowego to tylko niektóre z nich. Katowicki zespół inżynierów będzie dążył do doskonalenia procesów Groupon Shared Services, co pozwoli wszystkim pracownikom skupić się na bardziej złożonych działaniach – mówi Mirosław Forsytek.

Mirosław Forystek jest specjalistą IT z ponad 20-letnim doświadczeniem na różnych stanowiskach. Od 2012 roku pełnił funkcję dyrektora nadzorującego obszar IT w ING Banku Śląskim. Jest absolwentem Cybernetyki Ekonomicznej i Informatyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Mirosław zdobył tytuł CIO Roku 2014 w Polsce i był finalistą europejskiego CIO roku 2015.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE