Connect with us

Białostocka infolinia miejska podsumowuje trzy lata swojej działalności

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Białostocka infolinia miejska podsumowuje trzy lata swojej działalności

Ponad 176 tysięcy zgłoszeń przez trzy lata działalności białostockiej infolinii miejskiej. To bilans rozwiązania trudnych czasami miejskich przepisów pozwalających załatwić urzędowe sprawy.



– Z infolinii korzysta wielu mieszkańców Białegostoku, którzy dzięki temu załatwiają urzędowe sprawy szybciej niż wcześniej – mówi prezydent miasta Tadeusz Truskolaski. Dodaje, że jego zdaniem liczba zrealizowanych połączeń potwierdza, że uruchomienie infolinii było dobrym pomysłem.

Infolinia miejska działa pod numerem telefonu 85-879-79-79 od poniedziałku do piątku oraz z pracujące soboty. Zdaniem magistrackich urzędników dzięki infolinii kontakt mieszkańców z urzędem jest łatwiejszy niż wcześniej. Jak podkreślają urzędnicy telefoniczna obsługa wszelkich zapytań i zgłaszanych przez białostoczan interwencji jest sprawna i szybka. Od uruchomienia infolinii w 2014 roku do poniedziałku 12 lutego 2018 konsultanci odbierający telefony odnotowali 176 tys. 153 połączenia.

W poniedziałki konsultanci odbierają średnio ok. 300 połączeń. Od wtorku do piątku interesanci dzwonią ponad 200 razy dziennie. W soboty telefonów jest mniej – w ostatnich miesiącach było ich każdorazowo kilkanaście.


Jak wynika ze statystyk, interesanci najczęściej pytają o rejestrację pojazdów, dowody osobiste i prawa jazdy oraz o dokumenty wydawane przez Urząd Stanu Cywilnego. Jak informują urzędnicy Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego, jest też dużo pytań związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Klienci szukają też informacji o podatkach i sytuacji na drogach. Ponadto zgłaszają uwagi dotyczące np. czystości w mieście.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE