Connect with us

Grzegorz Grygiel jednogłośnie wybrany Przewodniczącym Rady Nadzorczej Arteria S.A.

OUTSOURCING

Grzegorz Grygiel jednogłośnie wybrany Przewodniczącym Rady Nadzorczej Arteria S.A.

Grzegorz Grygiel, wybrany podczas ostatniego Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Arterii S.A. na członka Rady Nadzorczej został jednogłośnie wybrany na przewodniczącego RN.

„Zarząd Arteria S.A. podaje do wiadomości, że w dniu dzisiejszym odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej, na którym podjęte zostały dwie uchwały. Pierwsza uchwała dotyczyła zmiany na stanowisku Przewodniczącego Rady Nadzorczej, którym jednogłośnie wybrany został Grzegorz Grygiel. Wcześniej rezygnację z pełnionej funkcji złożył dotychczasowy Przewodniczący Rady” – czytamy w komunikacie opublikowanym przez spółkę.

Rada Nadzorcza powołała Grygiela także do Komitetu Audytu. Wcześniej rezygnację z pełnienia funkcji w Komitecie złożył Krzysztof Kaczmarczyk.

Grzegorz Grygiel

Absolwent Ecole Superieure de Commerce Specjalizacja Finanse i Zarządzanie oraz Executive MBA w Lincoln International Business School w Paryżu. Posiada doświadczenie zawodowe w obszarach: doradztwo finansowe, audyt, M&A zdobywał jako konsultant międzynarodowych firm doradczych: Guerard Viala oraz Ernst&Young. Posiada także wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami na stanowisku CFO międzynarodowych grup i spółek kapitałowych m.in. Group Azur, Grupa Falck A/S, Grupa PSA Citroen Polska, Siódemka SA oraz Arteria.

Prowadzi własną działalność gospodarczą pod firmą GMG Consulting – stale współpracuje z instytucjami rynku kapitałowego i funduszami Private Equity WS Capital, Vinci Capital pełniąc funkcje nadzoru właścicielskiego. Jest członkiem zarządu Delta Kurier Sp. z o.o., a także prezesem zarządu BLUE SA.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE