Connect with us

Energa obsłuży klientów na czacie

IN-HOUSE

Energa obsłuży klientów na czacie

Grupa Energa uruchomiła dla swoich klientów usługę live chat. Dzięki temu klienci tej sieci mogą w jeszcze łatwiejszy sposób kontaktować się z contact center czy monitorować przerwy w dostawie prądu.

Energa na dostawcę rozwiązania web-czat wybrała produkt wrocławskiej spółki Live Chat, która dostarcza takie rozwiązanie dla m.n. IKEA, Sony czy LG. Jednak, aby jak najlepiej dostosować go do potrzeb, Energa postanowiła zaangażować do testowania tego narzędzia swoich klientów. – Kierując się ich głosem, zweryfikujemy czy funkcja live chat jest praktyczna i użyteczna. Po 30-dniowym teście to właśnie ich opinia zadecyduje o ewentualnym wdrożeniu narzędzia na stałe – zapewniają przedstawiciele Energi.

 – Live chat w Enerdze to kolejny krok w budowie najnowocześniejszej w kraju Grupy energetycznej. Rozumiemy przywiązanie do tradycyjnych kanałów kontaktu, takich jak sieć salonów sprzedaży, elektroniczne biuro obsługi 24.energa.pl czy infolinia. Jednocześnie stawiamy na nowoczesność i nowe technologie. Zależy nam na tym, aby nasi klienci uczestniczyli w tworzeniu nowych rozwiązań informatycznych. Pracujemy nad cyfryzacją kolejnych procesów obsługowych, rozwojem nowych form kontaktu. Wzorce czerpiemy z takich branż jak bankowość czy ubezpieczenia. Nie ma żadnego powodu, dla których klienci spółek energetycznych nie mogliby korzystać z tych samych narzędzi czy rozwiązań, jakie dostępne są dla nich gdzie indziej. Priorytetem w wizji Energi pozostaje zbudowanie silnej więzi i relacji z klientami. Stwarzamy zróżnicowane warianty obsługi, zarówno form tradycyjnych, jak i bardziej nowoczesnych, i dajemy im prawo wyboru najlepszego dla siebie rozwiązania.  – mówi Dariusz Chrzanowski,  wiceprezes Energi Obrotu.

Komunikator pozwala internautom uzyskać od obsługującego chat konsultanta informacje o produktach, usługach i warunkach oferty, a także wyjaśnić kwestie związane z umowami, fakturami, rozliczeniami czy sprawami technicznymi. Krótka ankieta po zakończeniu rozmowy dostarcza z kolei Enerdze informacji zwrotnej o tym, czy nowe rozwiązanie spełnia oczekiwania klientów. Dotychczas swoje zadowolenie z tej formy obsługi zgłosiło 94% klientów.

Live chat jest szczególnie popularny w tematach:
Ebok/usługi – 46%
Rozliczenia i faktury – 26%
Umowy – 16%
Sprawy techniczne – 6%
Windykacja – 4%

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

3 komentarze

POPULARNE