Connect with us

Nordkalk integruje komunikację zakładów, kopalni i biur

SPRZĘT

Nordkalk integruje komunikację zakładów, kopalni i biur

Nordkalk zakończył wdrożenie systemu komunikacyjnego BeneCloud i uruchomił go jednocześnie w swoich 5. polskich lokalizacjach. Nowy system połączył zakłady produkcyjne, kopalnie i biura handlowe Nordkalku w celu poprawy komunikacji i efektywności pracy.

Dostawcą systemu jest fiński Benemen, który wdrożył go w Polsce wspólnie z Benemen Poland i partnerem Comtrust. Wyróżnikami wdrożenia są złożoność projektu i integracja telefonii analogowej z cyfrową.

Nordkalk jest wiodącym producentem wyrobów na bazie kamienia wapiennego w Europie Północnej, z 20 lokalizacjami w Europie Centralnej i krajach bałtyckich. W Polsce działa od 1997 r. i zajmuje się produkcją wapna nawozowego i produktów dla przemysłu budowlanego, drogowego, energetycznego i cukrowniczego w trzech kopalniach w kraju.

Polskie lokalizacje Nordkalku – Kraków, Miedzianka, Sławno, Wolica i Szczecin zostały włączone do jednej platformy komunikacyjnej dostarczonej z chmury. Pracownicy korzystają z systemu za pomocą telefonów VoIP i analogowych. Część użytkowników dodatkowo zintegrowana jest ze Skype dla firm.

– Wdrożenie uwzględnia specyfikę przemysłu wydobywczego – powiedział Piotr Pytlakowski odpowiedzialny za wdrożenie ze strony Comtrustu. – Kopalnie mają tradycyjną infrastrukturę, dlatego w tych miejscach, gdzie nie ma nowego okablowania i Wi-Fi, musieliśmy zachować telefonię analogową. Telefony analogowe i dedykowane specjalistyczne urządzenia, jak np. telefony SOS włączyliśmy do BeneCloud za pośrednictwem specjalnej bramy. Bramka VoIP zamienia analogowe sygnały mowy i wybierania numeru na cyfrowe, więc pracownicy kopalni mogą korzystać z unified communications bez komputera.

Obecnie coraz więcej firm przechodzi na zintegrowaną komunikację, ponieważ obniża koszty, poprawia efektywność pracy i zarządzanie. Nordkalk wybrał Benemena, gdyż może włączyć swoje europejskie oddziały do jednej platformy i zmieniać jej funkcjonalność zależnie od potrzeb. Polska jest drugim po Finlandii krajem pracującym na BeneCloud, kolejne są w realizacji.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE