Connect with us

Rekomendacje klientów decydują dziś o przewadze konkurencyjnej

AKTUALNOŚCI

Rekomendacje klientów decydują dziś o przewadze konkurencyjnej

Jednym z najbardziej rozpoznawalnych certyfikatów potwierdzających wysoką jakość obsługi i satysfakcję klientów jest Godło Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi. W tym roku SAS po raz kolejny otrzymał to prestiżowe wyróżnienie. Nagroda jest efektem polityki firmy, która stawia na pierwszym miejscu wiarygodność i zaufanie, a na każdym etapie współpracy z klientami ogromną wagę przykłada do jakości oferowanych produktów i usług.

Nagroda „Firma Przyjazna Klientowi” ma szczególne znaczenie, gdyż o jej przyznaniu decydują sami klienci, którzy w badaniu ankietowym oceniają różne aspekty współpracy z przedsiębiorstwem. W tym roku ponownie oceny przyznane SAS we wszystkich obszarach branych pod uwagę w badaniu są wyższe niż średnie wskazania dla laureatów poprzedniej edycji FPK.

Rozwijamy w SAS środowisko pracy oparte na wiedzy, sprzyjające kreatywności oraz zaangażowaniu pracowników. Gwarantuje to naszym klientom komfort pracy z najwyższej klasy specjalistami i przynosi wspaniałe rezultaty. Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań analitycznych na polskim rynku i uczestniczymy w najważniejszych projektach informatycznych w kraju – mówi Alicja Wiecka, Dyrektor Zarządzający, SAS Polska.

Organizatorem programu certyfikującego jest Fundacja Digital Knowledge Observatory, niezależna instytucja zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu. Fundacja za pomocą metody CAWI (Computer-Assisted Web Interview) ocenia ogólny poziom satysfakcji ze współpracy z firmą, doświadczenia klientów w zakresie kontaktu z jej pracownikami oraz skłonność do rekomendacji. Godło „Firma Przyjazna Klientowi” stanowi gwarancję dla obecnych oraz potencjalnych klientów, że organizacja stawia ich potrzeby na pierwszym miejscu, a polityka obsługi klienta jest realizowana na najwyższym poziomie, zgodnie ze standardami wyznaczanymi przez liderów rynku.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE