Connect with us

Klienci Banku BGŻ BNP Paribas samodzielnie zaktualizują swoje dane

IN-HOUSE

Klienci Banku BGŻ BNP Paribas samodzielnie zaktualizują swoje dane

Bank BGŻ BNP Paribas udostępnił klientom możliwość samodzielnej aktualizacji danych w systemie bankowości elektronicznej Pl@net. Klienci Banku mogą złożyć wniosek o zmianę danych dowodu osobistego w zakresie serii, numeru oraz daty upływu terminu ważności dokumentu.

– Konsekwentnie dążymy do tego, aby nasi klienci mieli dostęp do nowoczesnych i wygodnych usług. Udostępnienie możliwości zaktualizowania danych w systemie bankowości elektronicznej Pl@net ograniczy konieczność realizacji tych czynności w oddziale Banku. Pozwoli również zdecydowanie zaoszczędzić czas naszym klientom – mówi Jarosław Mastalerz, menedżer ds. Bankowości Elektronicznej w Banku BGŻ BNP Paribas. – To bardzo istotne, ponieważ aktualnie Polacy na dużą skalę wymieniają dowody osobiste. Dbamy o to, aby nasi klienci mogli zaktualizować dane w przystępny sposób, a dzięki konsekwentnemu rozwojowi bankowości elektronicznej Pl@net możemy im to ułatwić – podkreśla Jarosław Mastalerz.

Klienci Banku BGŻ BNP Paribas po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej Pl@net, mogą zdalnie zaktualizować dane w zakresie serii i numeru oraz daty ważności dowodu osobistego. Wystarczy załączyć skan obu stron aktualnego dowodu osobistego oraz podać wymagane dane. W przypadku, kiedy klient nie ma przy sobie skanów może załączyć zdjęcia dokumentu do bankowości elektronicznej Pl@net przy użyciu telefonu komórkowego. Następnie wniosek automatycznie się aktualizuje, a dane po pozytywnej weryfikacji zostają przesyłane do wszystkich systemów Banku.

W Banku BGŻ BNP Paribas właściciel rachunku może złożyć także dyspozycję zmiany danych osobowych w oddziale oraz przez call center.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE