Connect with us

CC TALK: Katarzyna Swatowska z Via Media PR o wizerunku branży

ROZMOWY

CC TALK: Katarzyna Swatowska z Via Media PR o wizerunku branży

Gdy spada sprzedaż, gdy klienci odchodzą, najczęściej jest już zbyt późno i trzeba wprowadzać drastyczne często zmiany w naszych organizacjach. Ale rzadko analizujemy co jest prawdziwym powodem tego stanu rzeczy. I dlatego dzisiaj rozmawiamy o procesach i ich wpływowi na wizerunek firmy z sektora call center… z Katarzyną Swatowską.

 

Katarzyna Swatowska – Od lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji interaktywnej poprzez nowe media i technologie. Jej pasją są działania marketingowe i PR prowadzone w celu edukacji konsumentów i firm na temat obsługi klienta – dobrych i złych praktyk. Jest właścicielką firmy Via Media PR specjalizującej się w komunikacji. Przeprowadza także audyty i usprawnia komunikacji w firmach.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE