CC TALK: Katarzyna Swatowska z Via Media PR o wizerunku branży

Gdy spada sprzedaż, gdy klienci odchodzą, najczęściej jest już zbyt późno i trzeba wprowadzać drastyczne często zmiany w naszych organizacjach. Ale rzadko analizujemy co jest prawdziwym powodem tego stanu rzeczy. I dlatego dzisiaj rozmawiamy o procesach i ich wpływowi na wizerunek firmy z sektora call center… z Katarzyną Swatowską.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Gdy spada sprzedaż, gdy klienci odchodzą, najczęściej jest już zbyt późno i trzeba wprowadzać drastyczne często zmiany w naszych organizacjach. Ale rzadko analizujemy co jest prawdziwym powodem tego stanu rzeczy. I dlatego dzisiaj rozmawiamy o procesach i ich wpływowi na wizerunek firmy z sektora call center[1]… z Katarzyną Swatowską.

 

Katarzyna Swatowska – Od lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji interaktywnej poprzez nowe media i technologie. Jej pasją są działania marketingowe i PR prowadzone w celu edukacji konsumentów i firm na temat obsługi klienta – dobrych i złych praktyk. Jest właścicielką firmy Via Media PR specjalizującej się w komunikacji. Przeprowadza także audyty i usprawnia komunikacji w firmach.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *