Connect with us

Bertelsmann chce pozbyć się części Arvato

OUTSOURCING

Bertelsmann chce pozbyć się części Arvato

Bertelsmann zamierza wejść w partnerstwo lub sprzedać swoje contact center Arvato w prawie całej Europie.

– Bertelsmann realizuje strategię korporacyjną ukierunkowaną na transformację i rozwój. – powiedział Thomas Rabe, prezes i dyrektor generalny Bertelsmann. – Dzięki temu nasza firma stała się znacznie bardziej dynamiczna, bardziej cyfrowa, bardziej międzynarodowa i bardziej zróżnicowana niż kilka lat temu. Udział przychodów w firmach o wysokim wzroście, na które zainwestowaliśmy ponad 4 miliardy euro od 2011 r., wzrósł z 20% do ponad 30%, a średnioterminowo ma wynieść 40%. W ramach tej strategii analizujemy obecnie różne opcje dla firm Arvato, w tym partnerstwa, a także pełną lub częściową sprzedaż. Naszym celem jest trwałe wzmocnienie biznesu contact center Arvato – dodał Rabe.

Spółka zapewnia, że pracownicy contact center Arvato nie muszą martwić się o swoje stanowiska pacy. – Przez cały ten proces będziemy świadomi naszej odpowiedzialności wobec naszych pracowników, a także wobec naszych klientów. – dodał Thomas Rabe.

Nie udzielamy szczegółowych informacji na ten temat, ale potwierdzamy, że nowa strategia spółki zakłada wejście w partnerstwo lub częściową, a nawet całościową sprzedaż contact centers.  – usłyszeliśmy dzisiaj od przedstawiciela spółki Arvato w Polsce.

Strategia Bertelsmanna zakłada pozostawienie contact center wyłącznie w krajach francuskojęzycznych.
Działalność firmy Arvato CRM na terytoriach francuskojęzycznych jest wyłączona z tego strategicznego procesu. Będzie nadal zarządzany przez Bertelsmanna. Oczekuje się, że proces potrwa kilka miesięcy. – informuje biuro prasowe spółki.

Arvato jest globalnym usługodawcą. Prawie 70 000 pracowników w ponad 40 krajach rozwija i realizuje innowacyjne rozwiązania dla klientów z całego świata. Obejmuje to rozwiązania CRM (contact center), SCM, finansowe i IT. Firmy z wielu różnych branż polegają na zintegrowanym portfolio rozwiązań Arvato: od firm telekomunikacyjnych, do dostawców energii, banków, firm ubezpieczeniowych, detalistów e-commerce, firm IT i firm świadczących usługi internetowe. Aktualnie wyłącznym właścicielem Arvato jest Bertelsmann.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE