Connect with us

Jury konkursu Telemarketer Roku już wybrane

EVENTY

Jury konkursu Telemarketer Roku już wybrane

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, organizator konkursu Telemarketer Roku ogłosiło listę 24 członków jury. Wybrano ich spośród 67 zgłoszonych.

– Zainteresowanie udziałem w pracach Jury, pomimo dużego zaangażowania czasowego w konkurs, rośnie z roku na rok. O funkcję Jurora mogą starać się osoby, które pracują z konsultantami i odpowiadają za jakość ich pracy co najmniej 3 lata. Takie kryterium pozwala zebrać grono ekspertów z odpowiednim doświadczeniem. Jurorzy mają niepowtarzalną możliwość przeanalizowania pracy konsultantów telefonicznych w różnych organizacjach, poszukiwania najlepszych standardów jakości i wdrażania ich w swoich firmach. Obrady Jury to również wspaniała okazja do nawiązywania nowych relacji z ekspertami rynku cc. – czytamy w komunikacie opublikowanym przez Stowarzyszenie.

Przewodniczącym jury ponownie został Adam Pluciński, właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Circinus Training Center.

Rada programowa konkursu wybrała do jury następujące osoby:

  1. Adam Pluciński (Circinus Training Center) – przewodniczący
  2. Arleta Bałazy (Alior Bank)
  3. Agnieszka Bera (Euro Bank)
  4. Rafał Brożyna (BBP Edukacja)
  5. Piotr Dąbkowski (ING Bank Śląski)
  6. Magdalena Domańska (Idea Call Center)
  7. Aneta Dzięgelewska (DHL Parcel)
  8. Elżbieta Gierczak (Mellon Poland)
  9. Andrzej Gruszczyński  (Skarbnica Narodowa)
  10. Martyna Grzelak (Gallup Arteria Management)
  11. Maria Honkisz (UPC Polska)
  12. Rafał Jarosz (Customer-Heroes.com)
  13. Michał Jonczyk (Vivus.pl)
  14. Sylwia Koleszka (x-kom, al.to)
  15. Piotr Kulicki (PKO Bank Polski)
  16. Anna Lewandowska (Orange Polska)
  17. Marcin Lewicki (Centrum Bankowości Bezpośredniej Contact Center Banku Pekao)
  18. Patryk Piotrowski (Forum Media Polska)
  19. Celina Rutkowska-Juszko (Bank Millennium)
  20. Dawid Sinulingga (Grupa PZU)
  21. Katarzyna Strzelec (Krajowy Rejestr Długów)
  22. Tomasz Urbańczyk (AXA)
  23. Kinga Wyszyńska (T-Mobile Polska)
  24. Joanna Ziętara (HILLWAY Training & Consulting)

Organizatorzy konkursu zgłoszenia w 8 kategoriach przyjmują od 1 lutego do 1 marca.
Patronem medialnym konkursu, już po raz kolejny, jest portal CCNEWS.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE