CC TALK: Maciej Okniński z Unified Factory o Customer Service Automation

Jak wynika z badania Salesforce 80 proc. firm korzystających z metod opartych na AI, przyznaje, że ma ona pozytywny wpływ na produktywność, a 74 proc. z nich odnotowuje wzrost sprzedaży. Automatyzacja oparta o AI pozwala budować trwałą i pogłębioną relacje z konsumentami dzięki gromadzeniu informacji o nich i podejmowaniu z nimi indywidualnego dialogu.

Jak wynika z badania Salesforce 80 proc. firm korzystających z metod opartych na AI, przyznaje, że ma ona pozytywny wpływ na produktywność, a 74 proc. z nich odnotowuje wzrost sprzedaży. Automatyzacja oparta o AI pozwala budować trwałą i pogłębioną relacje z konsumentami dzięki gromadzeniu informacji o nich i podejmowaniu z nimi indywidualnego dialogu. Aż 83 proc. sprzedawców, którzy korzystają z inteligentnej sprzedaży, odnotowało, iż pozwoliła im ona „zatrzymać klientów”.

Dlatego rozmawiamy z Maciejem Oknińskim, prezesem zarządu firmy Unified Factory S.A. na temat automatyzacji obsługi klienta i oferowanej przez spółkę platformy Customer Service Automation, która potrafi przyspieszyć obsługę klienta nawet do 80%.
 

Przetestuj system oferowany przez Unified Factory: https://unifiedfactory.com/pl/uf-easy

Maciej Okniński – od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży i obsługi klienta. Doświadczenie zdobywał tworząc jedną z największych firm z międzynarodowym kapitałem, specjalizującą się w sprzedaży bezpośredniej do klientów B2B[1]. Współpracuje m.in. z Visa, Axa, czy MoneyGram. Założyciel Unified Factory S.A., pomysłodawca platformy Customer Service Automation, innowacyjnych narzędzi w obszarze automatyzacji obsługi.

Słownik
1. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami.


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Cyfrowe finanse. Potrzeby klienta w centrum uwagi instytucji finansowych

Polska technologia w zakresie płatności jest na najwyższym, światowym poziomie - podkreślił Ajay Banga, prezes i dyrektor generalny Mastercard podczas dyskusji o cyfrowych finansach pt. "Prezesi o banku przyszłości, czyli cyfrowe finanse jako krwiobieg gospodarki 4.0" na European Financial Congress w Sopocie. Patronem medialnym wydarzenia był portal CCNEWS.pl