CC TALK: Maciej Okniński z Unified Factory o Customer Service Automation

Jak wynika z badania Salesforce 80 proc. firm korzystających z metod opartych na AI, przyznaje, że ma ona pozytywny wpływ na produktywność, a 74 proc. z nich odnotowuje wzrost sprzedaży. Automatyzacja oparta o AI pozwala budować trwałą i pogłębioną relacje z konsumentami dzięki gromadzeniu informacji o nich i podejmowaniu z nimi indywidualnego dialogu.

Jak wynika z badania Salesforce 80 proc. firm korzystających z metod opartych na AI, przyznaje, że ma ona pozytywny wpływ na produktywność, a 74 proc. z nich odnotowuje wzrost sprzedaży. Automatyzacja oparta o AI pozwala budować trwałą i pogłębioną relacje z konsumentami dzięki gromadzeniu informacji o nich i podejmowaniu z nimi indywidualnego dialogu. Aż 83 proc. sprzedawców, którzy korzystają z inteligentnej sprzedaży, odnotowało, iż pozwoliła im ona „zatrzymać klientów”.

Dlatego rozmawiamy z Maciejem Oknińskim, prezesem zarządu firmy Unified Factory S.A. na temat automatyzacji obsługi klienta i oferowanej przez spółkę platformy Customer Service Automation, która potrafi przyspieszyć obsługę klienta nawet do 80%.
 

Przetestuj system oferowany przez Unified Factory: https://unifiedfactory.com/pl/uf-easy

Maciej Okniński – od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży i obsługi klienta. Doświadczenie zdobywał tworząc jedną z największych firm z międzynarodowym kapitałem, specjalizującą się w sprzedaży bezpośredniej do klientów B2B. Współpracuje m.in. z Visa, Axa, czy MoneyGram. Założyciel Unified Factory S.A., pomysłodawca platformy Customer Service Automation, innowacyjnych narzędzi w obszarze automatyzacji obsługi.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

„Zetki” i „alfy”, czyli liderzy przyszłości

Zbliżający się Dzień Dziecka to dobra okazja do refleksji nad tym, jakimi przywódcami, menedżerami i pracodawcami będą przedstawiciele młodszych pokoleń – komentuje Anna Radzikowska, wykładowca na programie Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
więcej

Polska na szarym końcu. Nowoczesne technologie nie dla nas

Polskie firmy nie inwestują w nowoczesne technologie. Tak wynika z najnowszego raportu Eurostatu. Sztuczna inteligencja była wykorzystywana przez zaledwie 4% polskich przedsiębiorstw. Eksperci nie mają jednak złudzeń – tylko te firmy, które postawią w najbliższej przyszłości m.in. na przemysłowy internet rzeczy będą odnosiły na rynku sukcesy.
więcej

Miliarderzy globalnego fintechu. Branża niekoniecznie w czołówce, ale z szansami na duży skok

Amerykańska redakcja Forbesa publikuje swoje zestawienia od marca 1987 roku, ale to ostatnie wydanie rzuca nowe (potencjalnie odświeżające) światło na cały sektor fintechowy. Tradycyjnie czołówka rankingu zarezerwowana jest przedstawicielom koncernów, które już na stałe zagościły w popkulturze — mowa tu m.in. o Microsofcie (Gates), Amazonie (Bezos), Facebooku (Zuckerberg), Berkshire Hathaway (Buffet) czy sieci Zara/ Inditex (Ortega).
więcej

Tvrtko Stošic (Avaya): Covid-19 na nowo zdefiniował oczekiwania i możliwości biznesu

To, że niejednokrotnie firmy musiały przejść cyfrową transformację na skutek epidemii Covid-19, nikogo nie zaskoczy. Zaskoczyć może jedynie to, że to nie ona jest celem. Celem jest zadowolenie klienta, a transformacja jest tylko narzędziem, które ma nas do tego zbliżyć. Karol Bancerz w rozmowie z Tvrtko Stošiciem, konsultantem w międzynarodowej grupie specjalistów firmy Avaya, który od 15 lat wspiera klientów firmy w całej Europie w budowaniu lepszych doświadczeń i pełniejszego zaangażowania klientów w takich branżach jak telekomunikacja, finanse, usługi komunalne i handel detaliczny.