Connect with us

CC TALK: Maciej Okniński z Unified Factory o Customer Service Automation

KOMENTARZE

CC TALK: Maciej Okniński z Unified Factory o Customer Service Automation

Jak wynika z badania Salesforce 80 proc. firm korzystających z metod opartych na AI, przyznaje, że ma ona pozytywny wpływ na produktywność, a 74 proc. z nich odnotowuje wzrost sprzedaży. Automatyzacja oparta o AI pozwala budować trwałą i pogłębioną relacje z konsumentami dzięki gromadzeniu informacji o nich i podejmowaniu z nimi indywidualnego dialogu. Aż 83 proc. sprzedawców, którzy korzystają z inteligentnej sprzedaży, odnotowało, iż pozwoliła im ona „zatrzymać klientów”.

Dlatego rozmawiamy z Maciejem Oknińskim, prezesem zarządu firmy Unified Factory S.A. na temat automatyzacji obsługi klienta i oferowanej przez spółkę platformy Customer Service Automation, która potrafi przyspieszyć obsługę klienta nawet do 80%.
 

Przetestuj system oferowany przez Unified Factoryhttps://unifiedfactory.com/pl/uf-easy

Maciej Okniński – od 20 lat związany z rynkiem sprzedaży i obsługi klienta. Doświadczenie zdobywał tworząc jedną z największych firm z międzynarodowym kapitałem, specjalizującą się w sprzedaży bezpośredniej do klientów B2B. Współpracuje m.in. z Visa, Axa, czy MoneyGram. Założyciel Unified Factory S.A., pomysłodawca platformy Customer Service Automation, innowacyjnych narzędzi w obszarze automatyzacji obsługi.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE