Teleperformance wyróżniona przez ekspertów jako Firma Roku

Teleperformance otrzymało od Frost & Sullivan nagrodę Firmy Roku w Azji i Pacyfiku, Europyi Ameryki Północnej. Zdobycie potrójnej korony podkreśla globalną doskonałość Teleperformance i innowacyjność w branży outsourcingu contact center.

Teleperformance otrzymało od Frost & Sullivan nagrodę Firmy Roku w Azji i Pacyfiku, Europy i Ameryki Północnej. Zdobycie potrójnej korony podkreśla globalną doskonałość Teleperformance i innowacyjność w branży outsourcingu contact center[2].

Teleperformance, światowy lider w omnikanałowym zarządzaniu doświadczeniami klienta, otrzymało trzy prestiżowe nagrody Firmy Roku z branży outsourcingu contact center, które przyznawane są przez firmę badawczą Frost & Sullivan. Doceniona została cała działalność Teleperformance w regionie Azji i Pacyfiku, Europie oraz Ameryce Północnej. Nagrody honorują Teleperformance za wysoki poziom innowacji w usługach, technologiach i przywództwie, ze szczególnym uwzględnieniem wartości dodanej dla klienta i penetracji rynku. Region Azji i Pacyfiku otrzymał to wyróżnienie po raz szósty rok z rzędu, to czwarte wyróżnienie z kolei dla Ameryki Północnej, a po raz drugi nagrodę otrzymał region Europy.

Konkretne inicjatywy Teleperformance, które wywarły wrażenie na firmie Frost & Sullivan obejmują:

  • Przewidywanie potrzeb w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego i ochrony danych klienta: Teleperformance tworzy technologie oraz zapewnia doświadczenie i kompetencje potrzebne do oferowania klientom niespotykanych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Aktualne innowacje Teleperformance obejmują m.in. najnowocześniejsze platformy i procesy bezpieczeństwa.
  • Inwestycja w Omnikanałowość: Teleperformance obsługuje najnowocześniejsze laboratorium Customer Experience[1] (CX[3] Lab), które wydobywa dane oraz informuje klientów o ewolucji satysfakcji i preferencji klientów w poszczególnych kanałach. Ponadto, specjalne showroomy zabierają aktualnych oraz potencjalnych klientów w „podróż klienta” z wykorzystaniem wewnętrznie opracowanych narzędzi i technologii.
  • Strategiczne centra wielojęzyczne: koncepcja tzw. „Multilingual Euro Hubs” dotyczy niewielkiej liczby centrów, które obsługują większość rynków europejskich, oferując usługi w około 30 językach europejskich. Firma prowadzi podobne centra wielojęzyczne na całym świecie.

– Zobowiązanie firmy Teleperformance do przekraczania standardów i oczekiwań klientów jest poparte wiedzą technologiczną, doskonałością procesów, globalnym zasięgiem i możliwością dostosowywania się do lokalnych rynków. – powiedział Jeff Frigstad, globalny Wiceprezes ds. Najlepszych Praktyk, Frost & Sullivan. – Firma znajduje się w czołówce zarówno innowacyjnych, jak i ludzkich interakcji. Nadal imponuje nam nowymi strategiami, technologiami oraz procesami, które przynoszą korzyści klientom i jeszcze bardziej umacniają ich pozycję lidera branży.

– Uzyskanie tytułu Firmy Roku w branży outsourcingu contact center w trzech regionach, w tym samym roku to historyczny kamień milowy w branży. Jest to wyjątkowa, niezależna walidacja wartości, jakie zapewniamy klientom oraz znakomita praca naszych zespołów na całym świecie. Pozostajemy całkowicie zaangażowani w umacnianie globalnej doskonałości dla naszych klientów, służąc jako bezpieczne i innowacyjne połączenie między marką a jej klientami – powiedział Daniel Julien, Prezes i Dyrektor Generalny Grupy Teleperformance.

– Naszym celem jest budowanie długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientami, jak również podwyższanie oraz wyznaczanie standardów w branży w Polsce. – skomentował Mariusz Odkała, Prezes Zarządu Teleperformance Polska – To część naszego firmowego DNA. Dlatego wyróżnienie Teleperformance w trzech istotnych dla naszej działalności obszarach, to kolejne potwierdzenie skuteczności oraz konsekwentnego doskonalenia jakości naszych usług. Dbałość o bezpieczeństwo danych, rozwój omnikanałowości i centrów wielojęzycznych, to kluczowe elementy biznesu, na które kładziemy szczególny nacisk również w naszym kraju. – dodał Odkała.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *