Connect with us

Unified Factory zdobywa partnera na Amerykę Łacińską

SYSTEMY CC

Unified Factory zdobywa partnera na Amerykę Łacińską

Pod koniec grudnia spółka Unified Factory pozyskała partnera z Gwatemalii. Jest to Praga Web Studio, która zajmie się dystrybucją rozwiązań oferowanych przez Unified Factory w trzech krajach Ameryki Łacińskiej: Gwatemali, Meksyku i Salwadorze.

Rynek usług contact center w regionie Ameryki Łacińskiej jest wart 9,6 miliarda dolarów, rocznie wzrasta na poziomie 7,0%, a liczba pracowników oscyluje w okolicy 820 tysięcy.

5 największych firm w tym regionie reprezentuje aż 41,1% rynku i choć branża contact center w Ameryce Łacińskiej prężnie się rozwija, to wciąż potrzebuje innowacyjnego wsparcia – zaznaczył w raporcie Frost & Sullivan Juan Manuel Gonzalez, Kierownik ds. Badań.

Praga Web Studio to firma z ponad 10-letnim doświadczeniem i szerokim portfolio klientów biznesowych z obszaru obsługi klienta i wsparcia sprzedaży.

– Nasze dotychczasowe doświadczenia wskazują jednoznacznie, że pozyskanie miejscowego partnera, który doskonale zna specyfikę lokalnego rynku oraz posiada rozbudowaną sieć kontaktów daje realne szanse na szybkie rozwinięcie biznesu, a co za tym idzie pozyskanie klientów. Model ten świetnie sprawdza się nam m.in. na Filipinach – komentuje Maciej Okniński, CEO Unified Factory.

– Widzimy duży potencjał w rozwiązaniach, jakie w obszarze automatyzacji i obsługi klienta oferuje Unified Factory – komentuję Manuel Escobar, przedstawiciel spółki Praga Web Studio. – Rynek Ameryki Łacińskiej usług contact center oraz nasi klienci amerykańscy poszukują innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji. Przewagę tych rozwiązań widzimy nie tylko w integracji wielu kanałów komunikacji, ale przede wszystkim w narzędziach z zakresu rozumienia tekstu naturalnego i sztucznej inteligencji, które będziemy mogli zastosować w systemach oferowanych naszym klientom – dodaje Escobar.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE