Connect with us

Dynamiczny IVR w iTaxi

AUTOMATYZACJA

Dynamiczny IVR w iTaxi

iTaxi idzie o krok dalej w obsłudze swoich klientów biznesowych. Już w lutym, zamawiając taksówkę przez infolinię, klienci nie będą musieli łączyć się z konsultantem. Inteligentny IVR zapyta ich, czy chcą zamówić kurs do siedziby firmy czy na adres z ostatniego zamówienia. System poda ulicę wraz z numerem budynku w celu potwierdzenia. Projekt dynamicznego IVR zrealizowała spółka Altar, dostawca systemu contact center, z którego korzysta iTaxi.

Michał Stobiecki
Dyrektor Działu Sprzedaży
i Obsługi Klienta w iTaxi Sp. z o.o.

 

iTaxi od dawna stawia na pierwszym miejscu jakość obsługi i wygodę klienta, wdrażając szereg proklienckich usprawnień. Nawet przy zamawianiu taksówki przez aplikację, klient nie musi podawać adresu, pod którym się znajduje, a na ekranie widzi mapkę z taksówką online, dzięki czemu wie, gdzie jest auto i za ile minut podjedzie. Aktualnie usługi oferowane przez iTaxi dostępne są w 150 polskich miastach.

– Dynamiczny IVR wdrożyliśmy z myślą o kliencie biznesowym. Dzięki niemu zamówi szybciej i w prostszy sposób taksówkę, nawet przy wzmożonym ruchu na naszej infolinii – mówi Michał Stobiecki, dyrektor Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta w iTaxi Sp. zo.o.

A jak wygląda to od strony technologicznej?
– Po integracji z systemem dziedzinowym iTaxi i pobraniu danych TTS (Text to Speech) generuje plik dźwiękowy z adresem i odtwarza go w zapowiedziach na IVR – mówi Marcin Senderowski, senior support manager z Altar. – Jeśli adres zgadza się, klient potwierdza go wciśnięciem cyfry na klawiaturze telefonu. Altar Contact Center może przypisać do klienta kilka adresów.

iTaxi szacuje, że w ciągu miesiąca z dynamicznego IVR skorzysta 25 000 tys. klientów. Rozwiązanie jest w zasadzie gotowe i przechodzi testy końcowe. Użytkownicy firmowi będą mogli z niego korzystać już w lutym.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE