Connect with us

CC TALK: Paweł Rzesiowski z Altar o potrzebach operatorów TVK i ISP

ROZMOWY

CC TALK: Paweł Rzesiowski z Altar o potrzebach operatorów TVK i ISP

Na rynku operatorów telewizji kablowych i ISP walka o klienta nie opiera się tylko na atrakcyjnej cenie, ale przede wszystkim na doskonałej jakości obsługi i serwisu. Dlatego warto poznać TOP 6 elementów, które powinny się znaleźć w systemach CRM i CC, a które mają wpływ na lojalność klientów i doskonałą jakość ich obsługi.

Paweł Rzesiowski, Dyrektor Handlowy Altar opowiada o 6-ciu najważniejszych funkcjonalnościach, jakie powinien mieć system wspierający obsługę klienta w telewizjach kablowych i dostawcach sieci Internet (ISP).

Przeczytaj koniecznie artykuł, w którym wyjaśniamy czym są wymienione przez Pawła TOP6 funkcjonalności.

 

 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE