CC TALK: Paweł Rzesiowski z Altar o potrzebach operatorów TVK i ISP

Na rynku operatorów telewizji kablowych i ISP walka o klienta nie opiera się tylko na atrakcyjnej cenie, ale przede wszystkim na doskonałej jakości obsługi i serwisu. Dlatego warto poznać TOP 6 elementów, które powinny się znaleźć w systemach CRM i CC, a które mają wpływ na lojalność klientów i doskonałą jakość ich obsługi.

Na rynku operatorów telewizji kablowych i ISP walka o klienta nie opiera się tylko na atrakcyjnej cenie, ale przede wszystkim na doskonałej jakości obsługi i serwisu. Dlatego warto poznać TOP 6 elementów, które powinny się znaleźć w systemach CRM[1] i CC, a które mają wpływ na lojalność klientów i doskonałą jakość ich obsługi.

Paweł Rzesiowski, Dyrektor Handlowy Altar opowiada o 6-ciu najważniejszych funkcjonalnościach, jakie powinien mieć system wspierający obsługę klienta w telewizjach kablowych i dostawcach sieci Internet (ISP).

Przeczytaj koniecznie artykuł, w którym wyjaśniamy czym są wymienione przez Pawła TOP6 funkcjonalności.

 

 

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *