Connect with us

Kobiec obejmuje stanowisko Partner Sales Managera w Unified Factory S.A.

AKTUALNOŚCI

Kobiec obejmuje stanowisko Partner Sales Managera w Unified Factory S.A.

Łukasz Kobiec, były Business Development Manager firmy Altar z początkiem roku rozpoczął współpracę z Unified Factory S.A. zostając Partner Sales Managerem.

Jak podała w komunikacje spółka Unified Factory – powodem utworzenia nowego stanowiska w strukturach firmy była rosnąca liczba umów z integratorami. Zadaniem Kobca będzie koordynacja współpracy z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie kolejnych integratorów.

Kobiec jest od ponad 15 lat związany jest z obszarem profesjonalnej obsługi klienta (bankowość, finanse, IT). Przeszedł przez różne szczeble kariery. Był m.in. doradcą infolinii bankowej, pracował też jako specjalista. Do jego obowiązków należało m.in. profesjonalne doradztwo klientom korporacyjnym i instytucjonalnym w wyborze produktów. Realizował też zadania związane z procesową obsługą klientów i zwiększeniem efektywności sprzedaży.

Przez kilka ostatnich lat związany był z informatyczną spółką Altar – dostawcą autorskich systemów call/contact center, gdzie odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami firmy i współtworzy strategię rozwoju Altar Contact Center, systemu przeznaczonego do profesjonalnej obsługi klienta.

Swoją wiedzą dzieli się, uczestnicząc jako prelegent w branżowych konferencjach oraz pisząc artykuły poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym i teleinformatycznym dla firm obsługujących klienta masowego.

Kobiec dwukrotnie – w 2016 oraz 2017 uznany został przez redakcję ccnews.pl – jednym z 25 najważniejszych osób w branży call center w Polsce.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE