Connect with us

Jakiej wiedzy poszukują managerowie polskich call center? Weź udział w badaniu

BADANIA / POLSKA

Jakiej wiedzy poszukują managerowie polskich call center? Weź udział w badaniu

Wraz z partnerami badania: Cludo, SMB oraz Outsourcingportal.eu, staramy się znaleźć odpowiedzi między innymi na pytania: jakie obszary wiedzy są najistotniejsze dla rozwoju branży CC? Jaka forma kształcenia cieszy się największą popularnością wśród menadżerów oraz gdzie zdobywają wiedzę?

– Każdy z managerów call center ma jakieś braki w swojej wiedzy. Dlatego pyta i podgląda co, i jak robią inni. Dlaczego więc nie sięgnąć po badania, które by odpowiadały na jedno zasadnicze pytanie – jakie są potrzeby edukacyjne branży? – mówi Karol Bancerz, wydawca branżowego portalu CCNEWS.pl i partner badania – Jestem przekonany, że tylko wspólnymi siłami będziemy mogli je poznać. Dlatego zachęcam gorąco każdego, kto czuje, że jeszcze czegoś nie wie, do poświęcenia tych kilku chwil na udział w tym badaniu – zachęca Bancerz do wzięcia udziału w badaniu.

– Potrzeby edukacyjne branży cc są zróżnicowane tak samo, jak cała branża. – mówi Marcin Sosnowski, Dyrektor Wykonawczy SMB, partner badania – Oferta edukacyjna rozszerza się systematycznie – pojawiają się nowe projekty i metody szkolenia oraz wymiany doświadczeń. Cały czas jednak nie pokrywa ona w pełni potrzeb rynku – dodaje Sosnowski.

Badanie skierowane jest do osób na co dzień zajmujących się branżą Contact Center. Anonimowa ankieta zajmuje nie dłużej niż 4 minuty.

Po zakończeniu badania wszyscy jego uczestnicy i uczestniczki otrzymają raport końcowy, z którego będzie można dowiedzieć się m.in.:

  1. Jakie obszary wiedzy są dziś najbardziej przydatne w rozwoju biznesu i kariery w CC?
  2. Czego uczą się najlepsi w branży?
  3. Gdzie zdobywają wiedzę?
  4. Jakie formy szkoleń cenią najbardziej?
  5. Od jakich ekspertów w branży warto się uczyć?

Ankietę badania można znaleźć TUTAJ.
Więcej informacji na stronie badania: http://wiedzacallcenter.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE