Connect with us

CC TALK: Aleksander Wierciński z Cludo o budowaniu relacji B2B

ROZMOWY

CC TALK: Aleksander Wierciński z Cludo o budowaniu relacji B2B

Stworzenie contact center w firmie jest sporym wyzwaniem. Najważniejsze wydaje się w tym wszystkim zbudowanie dobrej relacji dostawcą oprogramowania. Taki dostawca, nie tylko dostarczy nam potrzebne rozwiązania informatyczne, ale także niezbędną do działania wiedzę i spore doświadczenie. … bo postawienie kilku telefonów na biurkach nie sprawia, że mamy do czynienia z contact center.

W kolejnym odcinku programu CC TALK gościem Karola Bancerza jest Aleksander Wierciński, prezes zarządu firmy Cludo – dostawcy systemu Contact Center w modelu SaaS.

Aleksander Wierciński – od 15 lat przedsiębiorca w obszarze telekomunikacji i rozwiązań contact center. Prezes Zarządu firmy Cludo, w której realizuje wizję zbliżania się do siebie firm i ich klientów, wykorzystując rozwiązania oferowane w modelu SaaS. Absolwent Eton College i London School of Economics. Prekursor wykorzystania telekomunikacyjnych platform Open Source w Polsce, w tym wdrożeń Call Center w takich firmach jak Comarch, Qumak czy Ultimo.

Cludo to system Contact Center dostarczany w modelu SaaS. Służy do kompleksowej komunikacji organizacji z odbiorcami. Umożliwia obsługę kampanii telefonicznych w trybach preview, power i predictive oraz spójny routing interakcji w kanałach: Voice, Email, Chat, Sms, Video i Social Media. System Contact Center Cludo bazuje na technologii polecanej przez Instytut Gartnera.

 
 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE