Unified Factory S.A. chce zrobić z Netii swojego partnera

Spółka Unified Factory rozpoczęła negocjacje w sprawie zawarcia umowy partnerskiej na wdrożenie platformy contact center na serwery Netii i dalszej jej odsprzedaży przez operatora telekomunikacyjnego. Umowa określa warunki finansowe oraz harmonogram prac związanych z wdrożeniem projektu.

Spółka Unified Factory rozpoczęła negocjacje w sprawie zawarcia umowy partnerskiej na wdrożenie platformy contact center[1] na serwery Netii i dalszej jej odsprzedaży przez operatora telekomunikacyjnego. Umowa określa warunki finansowe oraz harmonogram prac związanych z wdrożeniem projektu.

Jak przekazała spółka Unified Factory w komunikacie zarząd „szacuje, iż w przypadku pomyślnego zakończenia negocjacji i podpisania umowy wartość kontraktu (w okresie jego obowiązywania) osiągnie wartość znaczącą dla spółki Unified Factory S.A. i będzie miało strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju oferty spółki w sektorze usług telekomunikacyjnych”.

Jak podało ISB News – wdrożenie będzie realizowane z wykorzystaniem funkcjonalności platformy Customer Service Automation w zakresie produktów UF Pro, oraz UF Easy (w modelu SaaS[2]).

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. SaaS. Zobacz Software as a Service. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *