Connect with us

CC TALK: Dawid Wójcicki z Voicetel Communications o automatyzacji obsługi klienta

ROZMOWY

CC TALK: Dawid Wójcicki z Voicetel Communications o automatyzacji obsługi klienta

Gdy coraz trudniej o dobrego pracownika działów obsługi klienta, gdy nie mamy czasu na ich ciągłe rekrutowanie i wdrażanie, a koszt pracy bezustannie wzrasta, alternatywą może okazać się wdrożenie automatyzacji.

Pracownicy są odciążani od powtarzalnych, nużących czynności i skupiają się na tym najistotniejszym elemencie obsługowym, wymagającym kreatywności i proklienckiej postawy. Automatyzacja obsługi klienta może więc przejawiać się w wielu aspektach. W dzisiejszym odcinku rozmawiamy o automatyzacji głosowej…

 

Transkrypcja programu dostępna jest tutaj.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE