Connect with us

LiveChat Software jednak rośnie

AKTUALNOŚCI

LiveChat Software jednak rośnie

Spółka LiveChat Software podała w komunikacje, że w grudniu 2017 przybyło jej 302 nowych klientów. To około 28% więcej niż przed rokiem.

Klienci nadal sięgają po rozwiązanie wrocławskiej spółki – mimo, że Facebook poinformował w ub. roku o wprowadzeniu u siebie podobnego rozwiązania. Na wieść o nowym projekcie giganta z USA – kurs akcji LiveChata spadł o ponad 15% (od czerwca ponad 30%).

Wzrost liczby klientów to dla nas kluczowy wskaźnik. Wprowadzanie nowych usług i budowa wokół nich ekosystemu są elementami strategii, która pomoże nam przyśpieszać rozwój w przyszłości” – powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

LiveChat w ostatnich miesiącach wprowadził na rynek nowe rozwiązanie – BotEngine. Jest to platforma umożliwiająca samodzielne stworzenie własnego chatbota bez koniczności posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej. LiveChat w komunikacje zastrzegło, że liczba nowych klientów pozyskanych w grudniu nie obejmuje użytkowników BotEngine i chat.io.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE