Spółka LiveChat Software podała w komunikacje, że w grudniu 2017 przybyło jej 302 nowych klientów. To około 28% więcej niż przed rokiem.
Klienci nadal sięgają po rozwiązanie wrocławskiej spółki – mimo, że Facebook poinformował w ub. roku o wprowadzeniu u siebie podobnego rozwiązania. Na wieść o nowym projekcie giganta z USA – kurs akcji LiveChata spadł o ponad 15% (od czerwca ponad 30%).
“Wzrost liczby klientów to dla nas kluczowy wskaźnik. Wprowadzanie nowych usług i budowa wokół nich ekosystemu są elementami strategii, która pomoże nam przyśpieszać rozwój w przyszłości” – powiedział prezes Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.
LiveChat w ostatnich miesiącach wprowadził na rynek nowe rozwiązanie – BotEngine. Jest to platforma umożliwiająca samodzielne stworzenie własnego chatbota bez koniczności posiadania zaawansowanej wiedzy informatycznej. LiveChat w komunikacje zastrzegło, że liczba nowych klientów pozyskanych w grudniu nie obejmuje użytkowników BotEngine i chat.io.