Connect with us

Biedronka podnosi wynagrodzenia dla pracowników m.in. działów sprzedaży i obsługi klienta

ZASOBY LUDZKIE

Biedronka podnosi wynagrodzenia dla pracowników m.in. działów sprzedaży i obsługi klienta

Jeronimo Martins Polska – właściciel sieci sklepów Biedronka i jednocześnie największy w Polsce prywatny pracodawca, poinformował o podniesieniu wynagrodzenia pracowników zatrudnionych w sklepach oraz centrach dystrybucyjnych od stycznia 2018 r. Podwyżki wynoszą od 200 zł do 550 zł brutto w zależności od lokalizacji, stażu pracy i konkretnego stanowiska.

Wśród grup objętych styczniowymi podwyżkami w Biedronce są sprzedawcy-kasjerzy, zastępcy kierowników sklepów, kierownicy sklepów, magazynierzy, magazynierzy kompletacji oraz inspektorzy w centrach dystrybucyjnych. W sumie podwyżkami objętych zostało ponad 60 tys. osób zatrudnionych w JMP.

– Mamy świadomość tego, jak ważna dla budowy zaufania klientów jest satysfakcja naszych pracowników. Budując konsekwentnie pozycję Biedronki jako pracodawcy pierwszego wyboru w sektorze handlowym, dzięki tym podwyżkom chcemy docenić wkład naszych pracowników w rozwój całej firmy – powiedział Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

Styczniowymi podwyżkami zostaną objęci wszyscy sprzedawcy-kasjerzy. Nowi pracownicy, zatrudnieni na pełen etat będą mogły liczyć na co najmniej 2650 zł brutto – wliczając w to nagrodę za brak nieplanowanych nieobecności. Po trzech latach pracy mogą już liczyć na 2950 zł brutto miesięcznie. W niektórych lokalizacjach kwoty te są wyższe. W Warszawie wynagrodzenie na tym stanowisku wynosi już 3550 zł brutto po trzech latach. Ponadto każdy sprzedawca-kasjer może otrzymać dodatkowo do 500 zł brutto uznaniowej premii kwartalnej w zależności od wyników.

Od stycznia wzrosło także wynagrodzenie kadry kierowniczej. A jest ona nie mała. 14 tys. zastępców kierowników sklepów. Podwyższono wynagrodzenie także dla magazynierów i magazynierów kompletacji, którzy od stycznia w zależności od lokalizacji i stażu zarobią od 3050 do 4000 zł brutto. Te podwyżki dotyczą wszystkich 16 centrów dystrybucyjnych działających w ramach sieci.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE