Connect with us

Voicetel Communications uruchamia nowy serwis korporacyjny

TECHNOLOGIE

Voicetel Communications uruchamia nowy serwis korporacyjny

Spółka Voicetel Communications uruchomiła nowy serwis korporacyjny, dostępny pod adresem www.voicetel.pl. Nowa witryna w przejrzysty i atrakcyjny sposób prezentuje informacje o spółce, technologie i produkty tworzone przez Voicetel, a także portfolio tytułów prasowych, w których pojawiły się publikacje na temat firmy. Przypomnijmy, że firma oferuje swoim klientom produkty oparte na autorskiej technologii Brilliance, umożliwiającej robotowi samodzielne prowadzenie swobodnego dialogu telefonicznego z człowiekiem.

Co to oznacza w praktyce? Koniec czekania na infoliniach i denerwującego drzewa IVR. Robot odbierze telefon lub zadzwoni do klienta i załatwi sprawę za nas.

Użytkownicy, klienci, partnerzy, inwestorzy, dziennikarze oraz kandydaci ubiegający się o pracę w firmie znajdą na stronie przydatne informacje o działalności Voicetel Communications, zarządzie spółki, jej strategii i ofercie produktowej. A ta jest bardzo ciekawa.

Firma może się pochwalić gotowymi produktami pudełkowymi, które można wdrożyć w wielu branżach.

Dialla to wirtualna konsultantka, która odbierze w firmie telefon i pomoże klientowi załatwić wiele spraw, np. umówi go na wizytę lub udzieli informacji o statusie zamówienia.

Maya to narzędzie służące do sprawnego i szybkiego nawiązania kontaktu z setkami klientów wówczas, gdy chcemy przeprowadzić dużą kampanię telefoniczną.

Alisa to z kolei cyfrowy analityk zdolny przesłuchiwać setki godzin rozmów i wyciągać z nich wnioski prowadzące do usprawnienia procesu obsługi telefonicznej.

Nowa strona Voicetel jest witryną o charakterze przede wszystkim informacyjno-edukacyjnym. Funkcja promocyjno-sprzedażowa, choć również istotna, będzie bardziej podkreślona na stronie marki Dialla, nad którą wciąż trwają prace. Wewnętrzne linkowanie wpływa pozytywnie zarówno na nawigację, jak i na pozycjonowanie serwisu oraz pozwoli dotrzeć do właściwych informacji, co jest szczególnie ważne z uwagi na rozbudowaną strukturę serwisu.

Stronę wyróżnia atrakcyjna szata graficzna, intuicyjna nawigacja i układ treści, który pozwala na łatwe poruszanie się w obrębie witryny. Można na niej także posłuchać nagrania pokazującego, jak w praktyce działa robot. Wystarczy wejść pod adres: voicetel.pl/rozwiazania/brilliance.

– Dzięki nowemu serwisowi korporacyjnemu wzmacniamy wizerunek młodej i nowoczesnej firmy. Jesteśmy jedyną spółką na warszawskiej giełdzie, która zajmuje się rozwijaniem technologii automatycznej głosowej obsługi klienta. Nowa witryna pokazuje, że jesteśmy silnie zintegrowaną firmą, oferująca usługi, których w tej chwili intensywnie poszukuje ponad połowa firm na świecie. Mowa oczywiście o produktach służących do automatyzacji procesów w firmach, które nie tylko umożliwiają zwiększenie zysków, ale – co nawet istotniejsze – przyczyniają się do ograniczenia kosztów i postawienia klienta w centrum uwagi – mówi Dawid Wójcicki, CEO Voicetel Communications.

W przygotowanie nowego serwisu korporacyjnego zaangażowany był cały zespół. Teksty i nową szatę graficzną opracowała agencja Textmakers z Warszawy, a za wdrożenie technologiczne odpowiadał zespół Voicetel Communications.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE