Connect with us

Klienci Nest Banku otworzą konto w trakcie wideo rozmowy

IN-HOUSE

Klienci Nest Banku otworzą konto w trakcie wideo rozmowy

Od 6 grudnia 2017 roku klienci indywidualni otwierający w Nest Banku konto osobiste mogą skorzystać z wygodnego i szybkiego procesu zakładania rachunku w trakcie wideo rozmowy z pracownikiem banku.

Aby skorzystać z rozwiązania, wystarczy sprawna kamera internetowa. Nest Bank jest jednym z pierwszych banków na polskim rynku, udostępniających wideo weryfikację swoim klientom. Jest również pierwszym bankiem wykorzystującym automatyczne procesy weryfikacji autentyczności dokumentu tożsamości w połączeniu z elementami biometrii – w trosce o bezpieczeństwo swoich klientów.

Od pojawienia się na polskim rynku Nest Bank koncentruje się na rodzinach i rodzinnych firmach, zapewniając unikalne i bezpieczne produkty ułatwiające zarządzanie domowym budżetem. Jest jednocześnie doceniany za wygodne i intuicyjne rozwiązania z zakresu bankowości internetowej i mobilnej. Zespół pod kierownictwem Małgorzaty Adamczyk uruchomił właśnie możliwość skorzystania z wybranych usług Nest Banku za pośrednictwem wideo rozmowy.

– Wdrażamy innowacyjne rozwiązania, aby nieustannie zwiększać bezpieczeństwo i komfort korzystania z naszej oferty – mówi Małgorzata Adamczyk, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Nest Banku. – Wideoweryfikacja niezwykle ułatwia korzystanie z usług bankowych i skraca dystans między klientem a doradcą bankowym. Liczymy, że proces spotka się z zainteresowaniem i aprobatą klientów. Pozwoli to udostępnić wideoweryfikację również przy zawieraniu umów o inne produkty bankowe – dodaje Małgorzata Adamczyk.

Złożenie rachunku w procesie wideoweryfikacji zajmuje zaledwie kilka minut. Po tym czasie klient może w pełni korzystać z usług banku, w tym z serwisu bankowości elektronicznej i mobilnej. Za pośrednictwem wideo rozmowy otworzyć można Nest Konto, Nest Konto Waluta i Nest Oszczędności. W dalszym ciągu będzie można korzystać z dostępnych dotychczas metod otwierania rachunku – podczas wizyty w oddziale lub zdalnie za pośrednictwem kuriera czy przelewu weryfikacyjnego.

Wypełnienie wniosku zaczyna się od wykonania krótkiego samodzielnego nagrania dokumentu tożsamości (dowodu osobistego lub paszportu) oraz własnego zdjęcia za pomocą kamery w swoim komputerze. Specjalne oprogramowanie po stronie banku dokonuje weryfikacji autentyczności dokumentu oraz sprawdza, czy wizerunek klienta jest zgodny z tym ze zdjęcia na dokumencie tożsamości. Następnie klient uzupełnia we wniosku dane osobowe, które nie zostały odczytane ze zdjęcia dokumentu. W kolejnym etapie klient łączy się z konsultantem wideo Nest Banku. Podczas krótkiej rozmowy, po wstępnej pozytywnej decyzji, zgodnie z wymogami regulatora następuje ostateczne potwierdzenie tożsamości klienta

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE