Connect with us

Hotele Ibis powalczą o klientów… muzyką

STRATEGIE I INWESTYCJE

Hotele Ibis powalczą o klientów… muzyką

Do niestandardowego pomysłu sięgnęła sieć hoteli Ibis. Chce przyciągnąć nowych klientów z młodego pokolenia Y i Z… muzyką. W swoich hotelach chce organizować kameralne koncerty oraz małe studia nagrań.

– Idea pochodzi od ludzi, którzy naprawdę wiele czasu spędzają w hotelach. Wykorzystaliśmy ich energię. Marka ibis jest bardzo silna wśród młodych ludzi, którzy chcą się dzielić ze sobą pozytywną energią i pozytywnymi wibracjami – powiedział w wywiadzie dla Newserii Luc Gesvret, dyrektor sprzedaży, dystrybucji, marketingu i RM w Grupie Hotelowej Orbis.

Sieć Ibis niedawno została oficjalnym partnerem CEE MUSIC 2017 Songwriting Camp, największych w Europie Środkowo-Wschodniej warsztatów kompozytorskich. Współpracuje również z dużym węgierskim festiwalem pop-rockowym Sziget, uważanym za największy tego typu event w Europie. W hotelach marki ibis odbywają się również kameralne koncerty, a od kilku lat goście mogą poczuć się jak DJ-e i sami wybierać odtwarzane utwory w systemie Jukebox by Deezer.

We wrześniu rodzina hoteli ibis zainaugurowała konkurs w ramach kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”. Wzięli w nim udział mało znani, często początkujący twórcy, którzy prezentowali swoje dzieła na utworzonej w tym celu platformie internetowej. Do konkursu zgłoszono ponad 300 utworów, na które internauci oddali łącznie ponad 60 tysięcy głosów. Spośród 30 najwyżej ocenionych utworów ambasadorka kampanii, Sarsa, wybrała pięć najlepszych. Ich autorzy nagrali single w profesjonalnym studiu stworzonym na potrzeby projektu w warszawskim hotelu ibis Ostrobramska.

W Polsce stale przybywa hoteli. Zwiększa się szczególnie liczba obiektów ekonomicznych, 3- i 4-gwiazdkowych, bardzo chętnie wybieranych przez klientów z młodszego pokolenia. Właśnie do tej grupy potencjalnych gości skierowana została nowa strategia komunikacyjna sieci ibis, oparta na muzyce i jej pozytywnych konotacjach.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top