Facebook będzie karał firmowe strony

Jeśli Twoje call center publikuje na swoim fanpage posty wyłudzające udostępnienia lub polubienia (np. polub by wyrazić swoje poparcie, udostępnij – jeśli chcesz wziąć udział w konkursie) możesz zostać ukarany znacznym zmniejszeniem zasięgów swoich postów.

Jeśli Twoje call center[1] publikuje na swoim fanpage posty wyłudzające udostępnienia lub polubienia (np. polub by wyrazić swoje poparcie, udostępnij – jeśli chcesz wziąć udział w konkursie) możesz zostać ukarany znacznym zmniejszeniem zasięgów swoich postów.

Niestety tego typu wyłudzenia zaangażowania, które bezpośrednio przekładają się na widoczność i zasięg treści pochodzących z danej strony na Facebooku, są bardzo częstym zjawiskiem.

Wkrótce algorytmy Facebooka rozpoczną wymierzanie kar właścicielom firmowych stron. Na szczęście ukarani redukcją będą mogli przywrócić go do stanu wyjściowego przez długotrwałe publikowanie treści, które stosują się do reguł Facebooka i nie przejawiają cech materiałów wyłudzających zaangażowanie odbiorców.

Jak poinformował zespół Marka Zuckerberga, będą odstępstwa od nowych zasad. Serwisy publikujące posty dotyczące poszukiwań osób zaginionych lub zachęcające do wsparcia publicznych zbiórek pieniężnych na cele charytatywne.

Facebook chce kontrolować wszystkie fanpage dzięki zastosowaniu algorytmów uczenia maszynowego, które powstały na bazie setek tysięcy postów.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Teleperformance Polska pnie się do góry

Polski rynek call contact center rozwija się dynamicznie już od ponad 20 lat. Rok 2015 to umocnienie Polski na pozycji lidera outsourcingu usług nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie. Rosną w siłę wiodące firmy call contact center. Teleperformance Polska zanotował w minionym roku 37-procentowy wzrost przychodów i 30-procentowy wzrost zatrudnienia.