Connect with us

Facebook będzie karał firmowe strony

AKTUALNOŚCI

Facebook będzie karał firmowe strony

Jeśli Twoje call center publikuje na swoim fanpage posty wyłudzające udostępnienia lub polubienia (np. polub by wyrazić swoje poparcie, udostępnij – jeśli chcesz wziąć udział w konkursie) możesz zostać ukarany znacznym zmniejszeniem zasięgów swoich postów.

Niestety tego typu wyłudzenia zaangażowania, które bezpośrednio przekładają się na widoczność i zasięg treści pochodzących z danej strony na Facebooku, są bardzo częstym zjawiskiem.

Wkrótce algorytmy Facebooka rozpoczną wymierzanie kar właścicielom firmowych stron. Na szczęście ukarani redukcją będą mogli przywrócić go do stanu wyjściowego przez długotrwałe publikowanie treści, które stosują się do reguł Facebooka i nie przejawiają cech materiałów wyłudzających zaangażowanie odbiorców.

Jak poinformował zespół Marka Zuckerberga, będą odstępstwa od nowych zasad. Serwisy publikujące posty dotyczące poszukiwań osób zaginionych lub zachęcające do wsparcia publicznych zbiórek pieniężnych na cele charytatywne.

Facebook chce kontrolować wszystkie fanpage dzięki zastosowaniu algorytmów uczenia maszynowego, które powstały na bazie setek tysięcy postów.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE