Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

2,5G

standard sieci komórkowych drugiej generacji, w których zaimplementowano funkcje wspomagające pakietową komutację danych. Sieci 2.5G uważane są za element ewolucji pomiędzy sieciami drugiej i trzeciej generacji. Do sieci 2.5G zalicza się na przykład sieci GPRS/EDGE, które budowane są na podstawie istniejących sieci GSM (2G), ale dzięki technologiom wspomagającym pakietowe przesyłanie danych oferują usługi dostępne w sieciach 3G (w sieciach trzeciej generacji usługi te oferowane są z lepszą jakością). Dodatkowo sieć szkieletowa budowana dla potrzeb implementacji technologii GPRS/EDGE może być także używana przez sieci UMTS (3G), co umożliwia współistnienie sieci 2G i 3G oraz stopniową ewolucję istniejących sieci pomiędzy tymi standardami.

Facebook będzie karał firmowe strony

Jeśli Twoje call center publikuje na swoim fanpage posty wyłudzające udostępnienia lub polubienia (np. polub by wyrazić swoje poparcie, udostępnij – jeśli chcesz wziąć udział w konkursie) możesz zostać ukarany znacznym zmniejszeniem zasięgów swoich postów.

Jeśli Twoje call center[1] publikuje na swoim fanpage posty wyłudzające udostępnienia lub polubienia (np. polub by wyrazić swoje poparcie, udostępnij – jeśli chcesz wziąć udział w konkursie) możesz zostać ukarany znacznym zmniejszeniem zasięgów swoich postów.

Niestety tego typu wyłudzenia zaangażowania, które bezpośrednio przekładają się na widoczność i zasięg treści pochodzących z danej strony na Facebooku, są bardzo częstym zjawiskiem.

Wkrótce algorytmy Facebooka rozpoczną wymierzanie kar właścicielom firmowych stron. Na szczęście ukarani redukcją będą mogli przywrócić go do stanu wyjściowego przez długotrwałe publikowanie treści, które stosują się do reguł Facebooka i nie przejawiają cech materiałów wyłudzających zaangażowanie odbiorców.

Jak poinformował zespół Marka Zuckerberga, będą odstępstwa od nowych zasad. Serwisy publikujące posty dotyczące poszukiwań osób zaginionych lub zachęcające do wsparcia publicznych zbiórek pieniężnych na cele charytatywne.

Facebook chce kontrolować wszystkie fanpage dzięki zastosowaniu algorytmów uczenia maszynowego, które powstały na bazie setek tysięcy postów.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Grupa R22 inwestuje w działający globalnie UserEngage

Vercom, spółka z grupy technologicznej R22, działająca w obszarze omnichannel communication, inwestuje w UserEngage, twórcę oprogramowania do automatyzacji marketingu. Vercom obejmie 30 proc. udziałów za kwotę 10 mln zł, a w perspektywie kolejnych lat ma opcję nabycia następnych 30 proc.
Czytaj więcej

17% wzrostu SAP

SAP osiągnął w 2012 roku rekordowe wyniki. Całkowite przychody (licząc przed zastosowaniem standardów MSSF) wzrosły o 14% rok…
Czytaj więcej

SąSiatki Carrefoura

Ekonomia współdzielenia w hipermarkecie? Francuska sieć Carrefoure udowadnia, że nawet tutaj jest to możliwe. I co ciekawe – nowym rozwiązaniem jest zainteresowanych wielu klientów sieci.