Connect with us

Już od 9 stycznia nowy program o nowoczesnej sprzedaży i obsłudze klienta w Słodki Live

AKTUALNOŚCI

Już od 9 stycznia nowy program o nowoczesnej sprzedaży i obsłudze klienta w Słodki Live

O obsłudze klienta, sprzedaży nowoczesnymi kanałami, rekrutacji pracowników do działów obsługi klienta i o coraz częściej, odmienianej w różnych przypadkach, automatyzacji i robotyzacji tego obszaru biznesu już od 9 stycznia będą opowiadać goście Karola Bancerza w programie CC TALK na kanale Słodki Live.

– Tematyka programu z pewnością zainteresuje każdego przedsiębiorcę, który na poważnie myśli o rozwoju swojego biznesu. Będziemy pokazywać jak w dobie cyfryzacji i nowych przepisów o ochronie danych zabrać się za sprzedaż w różnych kanałach kontaktu – mówi Karol Bancerz, prowadzący i wydawca najpopularniejszego portalu o Customer Care w Polsce, CCNEWS.pl.

Program emitowany będzie we wtorkowym paśmie biznesowym o godz. 20:00. – Karola spotykać będziemy co tydzień w programie CC TALK – mówi Tomasz Słodki, twórca kanału Słodki Live. – Jestem przekonany, że tematy poruszane w programie zainteresują niejednego przedsiębiorcę, który coraz częściej – zamiast ceną – przebija się na rynku jakością obsługi klienta – podkreśla Słodki.

Już w pierwszych odcinkach mowa będzie o możliwościach obniżenia kosztów obsługi klienta poprzez wprowadzenie elementów automatyzujących cały ten proces. – Nasi goście, którzy na automatyzacji obsługi klienta znają się jak nikt inny w Polsce, opowiedzą jak zabrać się za to z głową – komentuje Bancerz. – Będziemy rozmawiać nie tylko o rozwiązaniach technicznych, ale także prawnych czy organizacyjnych. Opowiemy widzom, co zrobić, aby nie tracić klientów i… pracowników call center czy contact center. – dodaje Bancerz.

Twórcy programu zapowiadają na początek 16 odcinków. Widowie sami będą mogli proponować tematy kolejnych odcinków na stronach internetowych programu w slodkilive.pl i ccnews.pl.

Słodki Live w listopadowym zestawieniu TOP 20 Live’ów na Facebooku wg. KROL.pro zajął 4 miejsce pokonując takie kanały jak „20 m2” Łukasza Jakóbiaka, czy program „Sprawny Marketing” lub „Online Marketing” Magdaleny Pawłowskiej.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE