Connect with us

Avaya pomyślnie kończy restrukturyzację finansową

AKTUALNOŚCI

Avaya pomyślnie kończy restrukturyzację finansową

Spółka Avaya Holdings Corp. ogłosiła pomyślne zakończenie procesu restrukturyzacji zadłużenia na podstawie Rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego.

– Rozpoczynamy nowy, ważny rozdział w historii firmy Avaya. Po niespełna roku od rozpoczęcia restrukturyzacji Avaya została dopuszczona do obrotu publicznego mając znacznie wzmocniony bilans. Obniżyliśmy zadłużenie firmy o ok. 3 mld dolarów i kończymy restrukturyzację mając na koncie ponad 300 mln dolarów. Obniżenie zadłużenia oraz niektórych innych zobowiązań długoterminowych poprawiło przepływ środków pieniężnych o ok. 300 mln dolarów w porównaniu z rokiem obrotowym 2016 – powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny Avaya.

– Kończąc proces przekształcania firmy w dostawcę oprogramowania, usług i rozwiązań w chmurze mamy elastyczność niezbędną do inwestowania w stale rosnące rynki contact center i komunikacji zunifikowanej. Pod nowym zarządem i kierownictwem Avaya jest dobrze przygotowana do realizacji planów rozwojowych oraz zapewnienia zwrotów z inwestycji i korzyści, których oczekują nasi interesariusze – dodał Chirico.

Avaya podejmuje też działania mające na celu dopuszczenie jej akcji do obrotu na nowojorskiej giełdzie NYSE. Spółka przewiduje, że po wejściu na giełdę w obrocie publicznym znajdzie się ok. 110 mln jej akcji.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE