Connect with us

Unified Factory rozszerza wpływy na Filipinach

AUTOMATYZACJA

Unified Factory rozszerza wpływy na Filipinach

Azja, a szczególnie region APAC z głównymi operacjami na Filipinach staje się coraz ważniejsza na mapie obecności Unified Factory. W dniach 4-6 grudnia Prezes Maciej Okniński i Dyrektor Handlowy odpowiedzialny za rozwój sprzedaży na rynkach europejskich i azjatyckich Bogdan Wiesiołek odbyli w Manili serię spotkań z Klientami i Partnerami, które – jak zapowiada spółka – zaowocują kolejnymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszymi perspektywami biznesowymi.

Zwieńczeniem całego pobytu był wieczorny meetup z Partnerami, połączony z prezentacją trzech produktów Unified Factory: UF PRO, UF Easy oraz Menerva AI. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele m.in. Fujitsu, Dimension Data, Teledata, Telstra, Collabera. Za organizację cyklu spotkań biznesowych oraz wieczornego meetupu odpowiedzialny był nasz lokalny Partner, firma UCAAS.

– W 2017 roku uczestniczyłem pewnie co najmniej w setce spotkań z Klientami, reakcje na nasze rozwiązania zwykle są pozytywne, ale to, co uzyskujemy na Filipinach przekracza nasze dotychczasowe doświadczenia – mówi Maciej Okniński, Prezes Zarządu Unified Factory S.A. – Pierwszy raz zdarzyła nam się sytuacja, że chwilę po zakończonych prezentacjach systemu UF PRO w jednym z dużych centrów BPO, zjechaliśmy na dół, a tam czekali już na nas przedstawiciele firmy z którymi przed chwilą się pożegnaliśmy. Stwierdzili, że nie ma na co czekać i poprosili o jak najszybsze przygotowanie systemu do wersji testów produkcyjnych. Oby więcej takich niespodzianek – dodaje Okniński.

Spółka UCAAS od czerwca 2017 roku jest Partnerem odpowiedzialnym za sprzedaż rozwiązań platformy Customer Service Automation należących do Unified Factory S.A. oraz wsparcie serwisowe i konsultingowe w zakresie wdrożeń oraz eksploatacji systemu Unified Factory Communications (UFC) obejmującego zintegrowane kanały komunikacji z klientem takich jak telefon, email, chat, videochat, social chat na terenie czterech krajów: Filipiny Singapur, Tajlandia i Malezja.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE