Unified Factory rozszerza wpływy na Filipinach

Azja, a szczególnie region APAC z głównymi operacjami na Filipinach staje się coraz ważniejsza na mapie obecności Unified Factory. W dniach 4-6 grudnia Prezes Maciej Okniński i Dyrektor Handlowy odpowiedzialny za rozwój sprzedaży na rynkach europejskich i azjatyckich Bogdan Wiesiołek odbyli w Manili serię spotkań z Klientami i Partnerami, które – jak zapowiada spółka – zaowocują kolejnymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszymi perspektywami biznesowymi.

Azja, a szczególnie region APAC z głównymi operacjami na Filipinach staje się coraz ważniejsza na mapie obecności Unified Factory. W dniach 4-6 grudnia Prezes Maciej Okniński i Dyrektor Handlowy odpowiedzialny za rozwój sprzedaży na rynkach europejskich i azjatyckich Bogdan Wiesiołek odbyli w Manili serię spotkań z Klientami i Partnerami, które – jak zapowiada spółka – zaowocują kolejnymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszymi perspektywami biznesowymi.

Zwieńczeniem całego pobytu był wieczorny meetup z Partnerami, połączony z prezentacją trzech produktów Unified Factory: UF PRO, UF Easy oraz Menerva AI. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele m.in. Fujitsu, Dimension Data, Teledata, Telstra, Collabera. Za organizację cyklu spotkań biznesowych oraz wieczornego meetupu odpowiedzialny był nasz lokalny Partner, firma UCAAS[1].

– W 2017 roku uczestniczyłem pewnie co najmniej w setce spotkań z Klientami, reakcje na nasze rozwiązania zwykle są pozytywne, ale to, co uzyskujemy na Filipinach przekracza nasze dotychczasowe doświadczenia – mówi Maciej Okniński, Prezes Zarządu Unified Factory S.A. – Pierwszy raz zdarzyła nam się sytuacja, że chwilę po zakończonych prezentacjach systemu UF PRO w jednym z dużych centrów BPO, zjechaliśmy na dół, a tam czekali już na nas przedstawiciele firmy z którymi przed chwilą się pożegnaliśmy. Stwierdzili, że nie ma na co czekać i poprosili o jak najszybsze przygotowanie systemu do wersji testów produkcyjnych. Oby więcej takich niespodzianek – dodaje Okniński.

Spółka UCAAS od czerwca 2017 roku jest Partnerem odpowiedzialnym za sprzedaż rozwiązań platformy Customer Service Automation należących do Unified Factory S.A. oraz wsparcie serwisowe i konsultingowe w zakresie wdrożeń oraz eksploatacji systemu Unified Factory Communications (UFC) obejmującego zintegrowane kanały komunikacji z klientem takich jak telefon, email, chat, videochat, social chat na terenie czterech krajów: Filipiny Singapur, Tajlandia i Malezja.

Słownik
1. UCAAS. (inaczej) Unified Communications as a Service) to model dostarczania usług z zakresu komunikacji, który umożliwia użytkownikom korzystanie z…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *