Unified Factory rozszerza wpływy na Filipinach

Azja, a szczególnie region APAC z głównymi operacjami na Filipinach staje się coraz ważniejsza na mapie obecności Unified Factory. W dniach 4-6 grudnia Prezes Maciej Okniński i Dyrektor Handlowy odpowiedzialny za rozwój sprzedaży na rynkach europejskich i azjatyckich Bogdan Wiesiołek odbyli w Manili serię spotkań z Klientami i Partnerami, które – jak zapowiada spółka – zaowocują kolejnymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszymi perspektywami biznesowymi.

Azja, a szczególnie region APAC z głównymi operacjami na Filipinach staje się coraz ważniejsza na mapie obecności Unified Factory. W dniach 4-6 grudnia Prezes Maciej Okniński i Dyrektor Handlowy odpowiedzialny za rozwój sprzedaży na rynkach europejskich i azjatyckich Bogdan Wiesiołek odbyli w Manili serię spotkań z Klientami i Partnerami, które – jak zapowiada spółka – zaowocują kolejnymi ciekawymi projektami oraz jeszcze lepszymi perspektywami biznesowymi.

Zwieńczeniem całego pobytu był wieczorny meetup z Partnerami, połączony z prezentacją trzech produktów Unified Factory: UF PRO, UF Easy oraz Menerva AI. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele m.in. Fujitsu, Dimension Data, Teledata, Telstra, Collabera. Za organizację cyklu spotkań biznesowych oraz wieczornego meetupu odpowiedzialny był nasz lokalny Partner, firma UCAAS.

– W 2017 roku uczestniczyłem pewnie co najmniej w setce spotkań z Klientami, reakcje na nasze rozwiązania zwykle są pozytywne, ale to, co uzyskujemy na Filipinach przekracza nasze dotychczasowe doświadczenia – mówi Maciej Okniński, Prezes Zarządu Unified Factory S.A. – Pierwszy raz zdarzyła nam się sytuacja, że chwilę po zakończonych prezentacjach systemu UF PRO w jednym z dużych centrów BPO, zjechaliśmy na dół, a tam czekali już na nas przedstawiciele firmy z którymi przed chwilą się pożegnaliśmy. Stwierdzili, że nie ma na co czekać i poprosili o jak najszybsze przygotowanie systemu do wersji testów produkcyjnych. Oby więcej takich niespodzianek – dodaje Okniński.

Spółka UCAAS od czerwca 2017 roku jest Partnerem odpowiedzialnym za sprzedaż rozwiązań platformy Customer Service Automation należących do Unified Factory S.A. oraz wsparcie serwisowe i konsultingowe w zakresie wdrożeń oraz eksploatacji systemu Unified Factory Communications (UFC) obejmującego zintegrowane kanały komunikacji z klientem takich jak telefon, email, chat, videochat, social chat na terenie czterech krajów: Filipiny Singapur, Tajlandia i Malezja.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Branża cyfrowa: sektor nowych technologii staje się liderem zrównoważonego rozwoju w Polsce

Aby dokonała się ta trwała zmiana w podejściu do produktów i ekoprojektowania potrzebne są nie tylko ramy prawne, ale również poszerzanie świadomości społecznej i dodatkowe zachęty dla konsumentów, aby wybierali oni produkty trwalsze i przyjazne środowisku – wskazywał minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka podczas konferencji Związku Cyfrowa Polska na temat zrównoważonego rozwoju, w której udział wzięli przedstawiciele polskiego sektora nowych technologii.
więcej

Startuje kolejna edycja „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”

Ruszyła rejestracja do tegorocznej 22. edycji „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”, rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Promujący innowacyjność program, który skierowany jest zarówno do przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i tych, które działalność rozpoczęły stosunkowo niedawno, od ponad dwóch dekad organizuje firma doradcza Deloitte.