Genesys liderem wg. raportu Ovum

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Genesys został określony liderem w Matrycy Decyzyjnej Ovum 2017-2018. W raporcie Selecting a Multichannel[1] Cloud Contact Center[2] Solution Ovum opisuje Genesys jako dostawcę o największym spośród ocenianych firm wpływie rynkowym.

Firma zajęła najwyższą pozycję w pięciu kategoriach matryc technologicznych opisanych w raporcie i została zaklasyfikowana jako jeden z trzech najlepszych dostawców na matrycy wykonawczej w zakresie niezawodności hostingu, innowacji wielokanałowej i personalizacji rozwiązań.

Ovum wskazuje duże możliwości techniczne i zaawansowane funkcje całego portfolio rozwiązań chmurowych Genesys jako główne czynniki dominacji rynkowej firmy.

W Matrycy Decyzyjnej Ovum zauważa, że „Genesys, jedna z największych prywatnych firm technologicznych w branży, uzyskał wysokie noty w ocenie Ovum ze względu na innowacyjność, szeroką gamę i głębię produktów, wiarygodność oraz stabilność finansową.

Raport Ovum ocenił ośmiu dostawców chmurowych rozwiązań contact center pod kątem technologii, realizacji wizji i wpływów rynkowych. Suma ocenianych kryteriów stanowiła podstawę do określenia danego dostawcy jako „lidera”, „pretendenta” lub „naśladowcę”. Genesys był jednym z trzech dostawców określonych mianem lidera, przy czym w procesie oceny wzięto pod uwagę więcej niż jedno rozwiązanie chmurowe. Zarówno Genesys PureCloud, jak i PureConnect oraz PureEngage otrzymały wysokie noty.

Genesys wyprzedza większość firm oferujących rozwiązania chmurowe obsługi klienta dzięki szerokiej obecności globalnej – firma chwali się, że jest w stanie oferować wsparcie dla każdego agenta w dowolnym miejscu na świecie.” – czytamy w opublikowanym raporcie.

W raporcie Ovum doceniono także wszechstronność oferty firmy w zakresie rozwiązań promujących zaangażowanie klienta i pracownika oraz możliwości optymalizacji biznesowej, jak i silne strony wszystkich trzech najważniejszych produktów chmurowych Genesys.

Organizacje pragnące wdrożyć chmurowe rozwiązania contact center mają do dyspozycji całą gamę dojrzałych, kompleksowych rozwiązań Genesys – powiedział Ken Landoline, główny analityk w dziale Customer Engagement w Ovum. – Dzięki skalowalnej i sprawdzonej architekturze, Genesys zajmuje bardzo silną pozycję na rynku i jest w stanie zaspokajać potrzeby klientów każdego rozmiaru, ze wszystkich branż dookoła świata.

Słownik
1. Multichannel. (z ang. multikanałowość) – strategia polegająca na obsłudze / sprzedaży dla klienta w wielu kanałach. O wyborze kanału…
2. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *