Connect with us

Millenialsi nie chcą już pracować w standardowych biurach

POWIERZCHNIE BIUROWE

Millenialsi nie chcą już pracować w standardowych biurach

Około 45% wszystkich pracowników na rynku stanowią przedstawiciele młodego pokolenia. Często oczekują oni, że ich miejsce pracy będzie czymś więcej niż zwykłą przestrzenią, w której spędza się po kilkadziesiąt godzin w tygodniu, aby zarobić pieniądze. Czy odpowiedzią na potrzeby millenialsów może być coworking?

Coworking polega na współdzieleniu przestrzeni biurowej przez pracujących, zwykle przedstawicieli różnych profesji. Przeważnie są to osoby wykonujące wolne zawody. W centrach coworkingowych mogą pracować zarówno w open space’ach, jak i normalnych biurach. Te ostatnie często są wynajmowane dla pracowników również przez zwykłe firmy. Oprócz miejsc do pracy w centrach tych znajdują się także m.in. przestrzenie eventowe, sale konferencyjne, kuchnie czy strefy odpoczynku.

– Powszechnie uważa się, że największą wadą centrów coworkingowych są przestrzenie otwarte, w których może panować hałas i być brak możliwości skupienia się na pracy. W Mindspace postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom, stąd też nasza przestrzeń otwarta zajmuje tylko 10% powierzchni, natomiast 90% – stanowią biura, dla zespołów różnej wielkości, od jednej osoby aż do dwunastu […]. Z naszych usług korzystają także małe i średnie przedsiębiorstwa, jak również globalne koncerny – mówi Michał Kwinta, senior community manager z firmy Mindspace, operatora przestrzeni coworkingowej w Hali Koszyki w Warszawie.

InfoWire.pl

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC.

Od 12 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO.

Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE

To Top