Connect with us

Który operator miał najszybszy Internet mobilny w listopadzie?

TELEKOMUNIKACJA

Który operator miał najszybszy Internet mobilny w listopadzie?

Twórcy aplikacji RFBenchmark opublikowali listopadowy ranking operatorów komórkowych w Polsce. Na podstawie pomiarów użytkowników korzystających z aplikacji RFBenchmark specjaliści utworzyli zestawienie operatorów pod względem szybkości i jakości Internetu mobilnego.

W listopadzie 75,76% użytkowników wykonało pomiary korzystając z technologii 4G. W zasięgu sieci 3G znalazło się z kolei 23,59% osób.

Listopadowe pomiary szybkości Internetu mobilnego przyniosły zmiany w niektórych kategoriach rankingu. Podobnie jak przed miesiącem, najwyższą średnią szybkością pobieranych danych (LTE) wciąż może pochwalić się T-Mobile (28,05 Mb/s). Na drugim miejscu znalazł się Plus (23,5 Mb/s), wyprzedzając tym samym Orange (22,92 Mb/s) i Play (18,4 Mb/s).

W kategorii średniej szybkości wysyłania danych (LTE) na pierwszym miejscu RFBenchmark sklasyfikował sieć Plus. Jej abonenci mogą się cieszyć wysyłaniem danych ze średnią prędkością 12,44 Mb/s. Na miejscu drugim pojawił się Orange (10,71 Mb/s), nieznacznie wyprzedzając T-Mobile (9,98 Mb/s). Podobnie jak pod względem średniej szybkości pobierania danych, najsłabszy okazał się Play (6,77 Mb/s).

W porównaniu z październikiem Orange obroniło swoją pozycję notując najniższą wartość ping – 40,57 ms. Na drugiej pozycji uplasowała się sieć T-Mobile (42,72 ms), a Plus rzutem na taśmę obronił się przed ostatnim miejscem (46,99 ms). Czwarte miejsce przypadło sieci Play (47,28 ms).

Pełny raport dostępny jest na stronie RFBenchmark.pl.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE