Connect with us

Arkadiusz Cempura z Pirios do Euro Banku

IN-HOUSE

Arkadiusz Cempura z Pirios do Euro Banku

Arkadiusz Cempura, były Commercial Director w Pirios S.A., przechodzi do Euro Banku, w którym będzie Dyrektorem Bankowośći Codziennej. Cempura posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu. Zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.

Swoją karierę rozpoczynał w 1995 roku w Alcatel, gdzie odpowiedzialny był za sprzedaż. Następnie w Telefonii Dialog, a później w NextiraOne (dziś: Dimension Data). W latach 2005-2010 pracował dla Lukas Banku (obecnie Credit Agricole Bank Polska), gdzie był Dyrektorem Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej.

W latach 2005-2010 pracował dla Lukas Banku (obecnie Credit Agricole Bank Polska), gdzie był Dyrektorem Sprzedaży i Bankowości Elektronicznej.

W latach 2011 – 2012 lata realizował projekty dla sektora bankowego na Ukrainie, pracując m.in. dla Alfa Bank Ukraina, gdzie był odpowiedzialny za rozwój bankowości internetowej, mobilnej i cross-sell. W 2012 roku trafił do Idea Bank Ukraina, gdzie odpowiadał za marketing, wsparcie sprzedaży, bankowość elektroniczną i call center.

Po powrocie do Polski krótko pracował w Dimension Data. W 2014 roku dołączył do ekspertów w Radzie Programowej Finance Contact Center Forum organizowanym przez Związek Banków Polskich. Od 2015 roku realizował w Pirios SA projekty związane z systemami obsługi klienta oraz z botami w kanałach telefonicznym i chat.

Cempura to absolwent Politechniki Wrocławskiej, kierunek elektronika-telekomunikacja. Ukończył też studia podyplomowe MBA na Central Connecticut State University.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE