Connect with us

Integrated Solutions i Microsoft dla sektora publicznego

ADMINISTRACJA PUBLICZNA

Integrated Solutions i Microsoft dla sektora publicznego

Analitycy dostrzegają ożywienie na rynku zamówień publicznych. Tendencje te potwierdza firma Integrated Solutions, która wygrała m.in. dwa postępowania przetargowe administracji publicznej na dostarczanie technologii Microsoft.

Choć przedłużająca się stagnacja na rynku przetargów administracji publicznej dotknęła rynek IT, analitycy wskazują na ożywienie inwestycji publicznych w Polsce, powiązane z wydatkowaniem środków unijnych.

Trend ten potwierdza Integrated Solutions, który z sukcesem zakończył postępowania przetargowe dla Straży Granicznej oraz GDDKiA na dostawę technologii Microsoft.

Przedmiotem przetargu Straży Granicznej było dostarczenie licencji, zapewnienie usług stowarzyszeniowych oraz chmurowych. Oferta Integrated Solutions zawierała najkorzystniejszą cenę oraz termin dostawy licencji oprogramowania giganta z Redmond. Jest to projekt o wartości 26,5 mln złotych brutto.

W ramach umowy z GDDKiA, Integrated Solutions dostarcza licencje i wsparcie wdrożeniowe. Firma zaoferowała najkorzystniejszą cenę. Pozostałymi kryteriami, które wpłynęły na decyzję były m.in. terminy dostawy licencji, dostępność licencji testowych, a także warsztaty z oferowanej technologii. Skala projektu to 14,8 mln złotych brutto.

O partnerstwie Integrated Solutions i Microsoft

Integrated Solutions jest członkiem prestiżowego grona Partnerów Licensing Solution Providers (LSP) firmy Microsoft od 2016 roku. Autoryzacja LSP – dawniej Large Account Reseller (LAR) – pozwala partnerom na dostarczanie w ramach obsługi największych klientów licencji na oprogramowanie Microsoft oraz – co za tym idzie – świadczenia usług wdrożeniowych i wsparcia IT. W ramach autoryzacji LSP, IS dysponuje prawami sprzedaży licencji programów (EA) Enterprise Agreement, oraz (MPSA) Microsoft Products and Services Agreement.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE