InPost uruchomił czatbota „Paczucha”

Czatbot „Paczucha” to nowy pomysł firmy InPost. Rozwiązanie oparte jest o sztuczną inteligencję, dzięki której w łatwy sposób dowiemy się jaki jest status przesyłki czy gdzie jest najbliższy Paczkomat. Jak zapowiadają twórcy czatbota – wkrótce będzie można także za pośrednictwem bota nadać przesyłkę w najbliższym paczkomacie.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Czatbot[1] „Paczucha” to nowy pomysł firmy InPost. Rozwiązanie oparte jest o “sztuczną inteligencję”, dzięki której w łatwy sposób dowiemy się jaki jest status przesyłki czy gdzie jest najbliższy Paczkomat. Jak zapowiadają twórcy czatbota – wkrótce będzie można także za pośrednictwem bota nadać przesyłkę w najbliższym paczkomacie.

– Zastosowanie sztucznej inteligencji to przełomowa zmiana. Upraszczamy i sprowadzamy korzystanie z usług logistycznych do poziomu okienka w smartfonie zgodnie z filozofią: być jak najbliżej klienta. Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, nawet w gorącym okresie przedświątecznym – komentuje Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Zarządu Grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.

– Jako pierwsi wprowadziliśmy kilka rozwiązań, które później zostały skopiowane przez konkurencję. Już teraz użytkownicy Paczkomatów i usług kurierskich nie wyobrażają sobie, że moglibyśmy funkcjonować bez BOK działającego na portalu Facebook. Staramy się prowadzić możliwie jak najbardziej otwartą komunikację z naszymi klientami. Wprowadzenie do serwisu sztucznej inteligencji pozwoli na uzyskiwanie w czasie rzeczywistym odpowiedzi na kierowane do nas zapytania – dodaje Brzoska.

 

 

Słownik
1. Czatbot. chatboty to programy komputerowe, które symulują ludzką rozmowę i mogą być wykorzystywane w procesie obsługi klienta, marketingu i…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *