Connect with us

InPost uruchomił czatbota „Paczucha”

AUTOMATYZACJA

InPost uruchomił czatbota „Paczucha”

Czatbot „Paczucha” to nowy pomysł firmy InPost. Rozwiązanie oparte jest o „sztuczną inteligencję”, dzięki której w łatwy sposób dowiemy się jaki jest status przesyłki czy gdzie jest najbliższy Paczkomat. Jak zapowiadają twórcy czatbota – wkrótce będzie można także za pośrednictwem bota nadać przesyłkę w najbliższym paczkomacie.

– Zastosowanie sztucznej inteligencji to przełomowa zmiana. Upraszczamy i sprowadzamy korzystanie z usług logistycznych do poziomu okienka w smartfonie zgodnie z filozofią: być jak najbliżej klienta. Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów, nawet w gorącym okresie przedświątecznym – komentuje Rafał Brzoska, założyciel i Prezes Zarządu Grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.

– Jako pierwsi wprowadziliśmy kilka rozwiązań, które później zostały skopiowane przez konkurencję. Już teraz użytkownicy Paczkomatów i usług kurierskich nie wyobrażają sobie, że moglibyśmy funkcjonować bez BOK działającego na portalu Facebook. Staramy się prowadzić możliwie jak najbardziej otwartą komunikację z naszymi klientami. Wprowadzenie do serwisu sztucznej inteligencji pozwoli na uzyskiwanie w czasie rzeczywistym odpowiedzi na kierowane do nas zapytania – dodaje Brzoska.

 

 

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE