Connect with us

Pierwsza synergiczna placówka Credit Agricole i EFL

IN-HOUSE

Pierwsza synergiczna placówka Credit Agricole i EFL

W Jeleniej Górze otwarta została pierwsza w Polsce wspólna placówka banku Credit Agricole i firmy leasingowej EFL. W jednym miejscu klienci mogą skorzystać z bogatej oferty obu firm.

– To nasza nowa inicjatywa, która odpowiada na potrzeby klientów. Chcemy efektywne wykorzystywać potencjał współpracy spółek należących do Grupy Credit Agricole i w jednym miejscu oferować naszym klientom wszystkie produkty, których potrzebują – mówi Olivier Constantin, Senior Country Officer Credit Agricole w Polsce.

Placówka zlokalizowana przy ul. 1 Maja 16/18 w Jeleniej Górze ma zupełnie nowy wystrój opracowany na podstawie badań klientów i pracowników banku Credit Agricole. Zgodnie z ich sugestiami, obsługa klientów odbywa się w wydzielonych boksach zapewniających intymność rozmowy z doradcą. Jest też poczekalnia z wygodnymi miejscami do siedzenia oraz interaktywny kącik zabaw dla dzieci. Wszystkie elementy wystroju placówki, m.in. wykładziny, krzesła i lampy, są wykonane z materiałów przyjaznych środowisku.

W placówce oferowane są wszystkie usługi i produkty Credit Agricole i EFL zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Oferta obejmuje m.in. leasing, wynajem, faktoring, pożyczki, ubezpieczenia. Właściciele firm mogą także założyć Konto Biznes i skorzystać z promocji polegającej na spłacie przez bank ostatniej raty leasingu (nie więcej niż 1200 zł).

– Jestem przekonany, że nasza oferta spotka się z zainteresowaniem rynku, ponieważ jej warunki są naprawdę atrakcyjne. Małe i średnie firmy bardzo skrupulatnie liczą koszty swojej działalności a my pozwalamy wyraźnie obniżyć koszty obsługi bankowej i leasingowej – przekonuje Mateusz Twaróg, dyrektor departamentu małych i średnich przedsiębiorstw w Credit Agricole.

– Dzięki synergiom stworzonym pomiędzy Credit Agricole Bank Polska i EFL jesteśmy silnym i niezawodnym partnerem dla naszych klientów, docenianym za profesjonalizm i jakość swoich produktów – mówi Olivier Constantin.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE