Connect with us

Forum Szefów Sprzedaży z akcentem call center

EVENTY

Forum Szefów Sprzedaży z akcentem call center

Tegoroczna, czwarta już edycja Konferencji Forum Szefów Sprzedaży zgromadziła dyrektorów sprzedaży wielu dużych i małych firm. W dwa dni pokonali oni merytorycznie niemal wszystkie najważniejsze aspekty sprzedaży w POS i bezpośredniej. W tym roku była jednak mowa także o kliencie i sposobach jego sprawnego obsłużenia.


Podczas trwania wydarzenia uczestnicy mieli możliwość – dzięki Tomaszowi Dybie z Farcast – zapoznania się z matematycznymi sposobami przewidzenia poziomu sprzedaży (niestety prowadzącemu nie udało się przekonać słuchaczy do tych metod), choć zdają się one być bardzo skutecznym sposobem na zaplanowanie całorocznej strategii sprzedażowej każdej firmy.

Tomasz Dyba z Farcast

Ciekawym tematem, aczkolwiek dość płytko potraktowanym okazała się prezentacja Katarzyny Kmiecickiej, która poświęcona była zagadnieniom RODO w kontekście marketingu firm.

Znana z łamów ccnews.pl Agnieszka Grostal swoją prelekcję poświęciła zagadnieniom związanym z wprowadzaniem na rynek nowych produktów oraz zmianom w planach sprzedażowych jakie automatycznie wprowadzana nowość powoduje.

Agnieszka Grostal, Salents

Bez wątpienia jedną z lepszych prezentacji tego dnia wygłosił Tomasz Targosz, autor takich książek jak „Sprzedaż jest sexi” czy „Martwa Sprzedaż”, który w praktyczny sposób pokazał jak zastosować techniki storytellingowe w dziale sprzedaży.

Równie dobrze w temacie projektowania planu B, na wypadek gdyby plan sprzedaży A się nie udawał, poradził sobie duet składający się z Roberta Noworolskiego i Piotra Bienia.

Robert Noworolski i Piotr Bień z Terion Suisse podczas sesji Round Tables

Michał Skurowski, CEO Livespace doradzał jak nie kontrolować sprzedaży i efektów pracy handlowców. W 10 punktach zebrał to, co ma największy wpływ na wielkość i jakość sprzedaży dowolnych produktów czy usług.

Michał Skurowski, CEO LIvespace w trakcie prowadzenia swojej sesji Round Tables

Drugiego dnia Forum Szefów Sprzedaży rozpoczęto bardzo energicznym wystąpieniem Renaty Kozłowskiej z Airport Hotel Okęcie, która odpowiedzialna jest za sprzedaż i marketing firmy, która opowiedziała o sposobach łączenia różnych narzędzi motywacyjnych dla sprzedawców, aby osiągać z ich pracy ponadprzeciętne wyniki.

Renata Kozłowska, Z-ca Dyr. Generalnego, Hotel Airport Okęcie

O trudnych sytuacjach w zespole handlowym opowiadał natomiast Lech Dworaczyński, który skupił się na najczęstszych powodach wystąpienia konfliktu na linii pracownik sprzedaży – szef sprzedaży.

Lech Dworaczyński, Dworaczyński Consulting

Miłym akcentem była obecność na Konferencji tematyki call center. Rafał Jarosz z CustomerHeroes przygotwał przegląd nowoczesnych aplikacji i rozwiązań informatycznych do posprzedażowej obsługi klienta.

Jarosz Rafał, Customer Heroes

Choć nie była to z pewnością najlepsza konferencja tego roku, to warto było ją odnotować w swoim kalendarzu. Należy tylko mieć nadzieję, że przyszłoroczna edycja uniknie błędów tegorocznej edycji…

 

Organizatorem konferencji było wydawnictwo Explanator – wydawca dwumiesięcznika „Szef Sprzedaży” i „As Sprzedaży” – dwóch tytułów dedykowanym dyrektorom i sprzedawcom w każdej firmie. Prowadzącym spotkanie był wydawca serwisu CCNEWS.pl – Karol Bancerz.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE