Unified Factory wygrało aż w dwóch kategoriach konkursu Ekomersy. W kategorii rozwiązanie wspierające obsługę klienta oraz Debiut Roku.
Nagrodę otrzymało dokładnie rozwiązanie Unified Factory PRO, które pozwala na zautomatyzowanie pracy działów obsługi klienta – w szczególności obsługę e-maili i wiadomości Facebook Messenger oraz wspierające połączenia telefoniczne w ruchu przychodzącym i wychodzącym. Druga statuetka trafiała do firmy za UF EASY, czyli narzędzie wspierające tworzenie automatycznych historii obsługi klienta niezależnie od kanału, jakim klient dotarcia do firmy.
Nagrodzony produkt umożliwia także wdrożenie w każdej firmie pełny obieg dokumentów, ich centralne przechowywanie i udostępnianie, a także wspólną pracę projektowo – zadaniową. UF PRO zwiększa efektywność komunikacji tekstowej z 15 do prawie 100 obsłużonych zdań na godzinę.
O nagrodę w tej kategorii Unified Factory walczyło z FCN (dawniej FreecoNet), SerwerSMS.pl, HOTPAY, Intratic Serwis, Edrone i Thulium – ubiegłorocznego zwycięzcę tej kategorii.
Spółka wygrała też w kategorii Debiut Roku 2017 dla dostawców. Tutaj statuetkę firma otrzymała za rozwiązanie UF EASY, czyli narzędzie wspierające tworzenie automatycznych historii obsługi klienta niezależnie od kanału, jakim klient dotarcia do firmy.