Unified Factory z dwiema statuetkami w konkursie Ekomersy

Unified Factory wygrało aż w dwóch kategoriach konkursu Ekomersy. W kategorii rozwiązanie wspierające obsługę klienta oraz Debiut Roku.
Karol Dudij i Maciej Okniński

Unified Factory wygrało aż w dwóch kategoriach konkursu Ekomersy. W kategorii rozwiązanie wspierające obsługę klienta oraz Debiut Roku.

Nagrodę otrzymało dokładnie rozwiązanie Unified Factory PRO, które pozwala na zautomatyzowanie pracy działów obsługi klienta – w szczególności obsługę e-maili i wiadomości Facebook Messenger oraz wspierające połączenia telefoniczne w ruchu przychodzącym i wychodzącym. Druga statuetka trafiała do firmy za UF EASY, czyli narzędzie wspierające tworzenie automatycznych historii obsługi klienta niezależnie od kanału, jakim klient dotarcia do firmy.

Nagrodzony produkt umożliwia także wdrożenie w każdej firmie pełny obieg dokumentów, ich centralne przechowywanie i udostępnianie, a także wspólną pracę projektowo – zadaniową. UF PRO zwiększa efektywność komunikacji tekstowej z 15 do prawie 100 obsłużonych zdań na godzinę.

O nagrodę w tej kategorii Unified Factory walczyło z FCN (dawniej FreecoNet), SerwerSMS.pl, HOTPAY, Intratic Serwis, Edrone i Thulium – ubiegłorocznego zwycięzcę tej kategorii.

Spółka wygrała też w kategorii Debiut Roku 2017 dla dostawców. Tutaj statuetkę firma otrzymała za rozwiązanie UF EASY, czyli narzędzie wspierające tworzenie automatycznych historii obsługi klienta niezależnie od kanału, jakim klient dotarcia do firmy.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *