Connect with us

Nowa jakość usług personelu medycznego dzięki AscomTelligence

TECHNOLOGIE

Nowa jakość usług personelu medycznego dzięki AscomTelligence

Ascom wprowadził na rynek Europy, Azji i Bliskiego Wschodu zaawansowany system reagowania na potrzeby pacjentów – Ascom Telligence. Oznacza to znaczący wzrost poprawy opieki oraz wsparcie efektywnego odpowiadania na wezwania w szpitalnych salach.

System Ascom Telligence, działający w ramach platformy Ascom Healthcare, stanowi rewolucyjne narzędzie pracy dla pielęgniarek i lekarzy w zakresie komunikowania się z pacjentami, które eliminuje niską efektywność starszych systemów przywoławczych. Ascom Telligence zbudowany został w oparciu o doświadczenie i wiedzę kliniczną zdobytą podczas realizacji ponad 100 000 instalacji medycznych na całym świecie. Zaprojektowano go tak, aby sprostać rosnącym obciążeniom personelu pielęgniarskiego i wymagań dotyczących opieki nad pacjentem, co jednocześnie przyczynia się do oszczędności czasu personelu medycznego (zmniejszenie ilości kilometrów pokonanych w codziennych aktywnościach) i czyni jego pracę bardziej wydajną.

Zaawansowany system reagowania na potrzeby pacjenta umożliwia:

  • Usprawnioną komunikację i współpracę, zaprojektowaną w celu uproszczenia dystrybucji informacji w szpitalu i zmniejszenia ryzyka błędów.
  • Zautomatyzowanie protokołów klinicznych i lepszy przepływ informacji dotyczących stanu pacjenta, co prowadzi do poprawy wydajności i pozwala poświęcić pacjentowi więcej czasu.
  • Wzmocnienie pozycji pacjentów poprzez szybsze przekazywanie informacji o stanie zdrowia do personelu medycznego, co optymalizuje czas reakcji i zwiększa poczucie komfortu pacjentów.

– Wprowadziliśmy Ascom Telligence, aby zwiększyć dostępność nowoczesnych rozwiązań do organizacji pracy i jej przepływów w branży medycznej. System ten z powodzeniem wykorzystywany jest już w Ameryce Północnej, a teraz wkracza do Europy, Azji i na inne rozwijające się rynki – mówi Patrick Van Ryzin, wiceprezes Ascom Patient Systems. – Wykorzystaliśmy zalety sprawdzonej platformy i udoskonaliliśmy je rewolucyjnymi elementami, zaprojektowanymi specjalnie w celu zaspokojenia potrzeb szpitali na całym świecie. Angażując klientów bezpośrednio w proces opracowywania produktów, Ascom jest w stanie dostarczyć funkcjonalne rozwiązania, które pomagają zorganizować efektywną pracę w branży opieki zdrowotnej.

– Tylko Ascom potrafi dostarczyć w pełni zintegrowaną, działającą w krytycznych sytuacjach platformę komunikacyjną, która wykorzystuje mocne strony naszego systemu przygotowanego dla pielęgniarek, oprogramowania i rozwiązań mobilnych – dodaje Claes Ödman, Chief Operating Officer.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE