Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

próbny balon

taktyka stosowana do rozpoznania granic. Pytamy o hipotetyczną sytuację, żeby wyciągnąć od drugiej strony informacje na temat dalszych ustępstw, często zaczyna się zdaniem ,,Co by było gdybyśmy…”

Technologie Voicetela zdobywają nowych klientów

Dynamicznie rozwijająca się firma Voicetel Communications wdraża nowe rozwiązania oparte o autorską technologię klasy smart speech i pozyskuje kolejnych klientów oraz kontrahentów. Przekłada się to na wyniki finansowe, które, z miesiąca na miesiąc, systematycznie rosną.

Dynamicznie rozwijająca się firma Voicetel Communications wdraża nowe rozwiązania oparte o autorską technologię klasy smart speech i pozyskuje kolejnych klientów oraz kontrahentów. Przekłada się to na wyniki finansowe, które, z miesiąca na miesiąc, systematycznie rosną. Autorska technologia firmy – Brilliance sprawdziła się już w zastosowaniach dla firm wielu branż i zaskarbiła sobie uznanie klientów. To unikalne rozwiązanie polega na inteligentnym, spersonalizowanym dialogu głosowym przez telefon, pomiędzy człowiekiem a maszyną.

Voicetel Communications w III kwartale uruchomiła Automatyczną Asystentkę na Infolinii Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Można z nią porozmawiać pod numerem telefonu: 58 500 88 61. Dzwoniący mogą dowiedzieć się od robota w m.in. o procedurach lotniskowych czy tabelach przylotów oraz odlotów. Okazało się, że przy pomocy bota, a bez udziału konsultantów-ludzi, udało się już w pierwszym miesiącu załatwić prawie 80 proc. spraw, z którymi na automatyczną infolinię dzwonili pasażerowie. Tak dobry wynik pozwolił na nawiązanie nowych kontaktów, a technologią Brilliance zainteresowali się już nowi kontrahenci.

Voicetel Communications prowadzi ponadto dalsze, intensywne prace nad rozwojem produktu Dialla, opartego na technologii Brilliance, stanowiącego atrakcyjne cenowo rozwiązanie dla mikro-, małych i średnich firm, umożliwiającym pełną automatyzację komunikacji telefonicznej.

Osoba dzwoniąca do  firmy i rozmawiająca z Dialla otrzyma odpowiednią informację – lub zostanie przekierowana do odpowiedniego działu czy osoby – bez konieczności wybierania jakichkolwiek opcji na klawiaturze czy też powtarzania konkretnych komend głosowych. To zupełnie inne i o wiele wygodniejsze rozwiązanie, niż tradycyjny IVR[1], gdyż z Dialla można komunikować się niemal tak samo, jak z człowiekiem!

Dialla ma bardzo szerokie zastosowanie. Kierowana jest do różnorodnych branż: medycyna, motoryzacja, dostawcy ISP/TV/VoIP, deweloperzy i agenci nieruchomości, usługi ubezpieczeniowe, wellness & beauty, usługi finansowe, e-commerce, gastronomia, dostawcy hostingu, usługi hotelarskie, transportowe, branża fitness, kultura i rozrywka, usługi aktywnego wypoczynku, firmy edukacyjne i szkoleniowe, branża turystyczna, usługi księgowe, oraz kancelarie prawne.

Również w III kwartale 2017 r. nastąpiła szersza komercjalizacja produktu Maya, umożliwiającego realizację masowych kampanii outboundowych, również z wykorzystanie Brilliance, technologii smart speech. Dzięki Maya, w krótkim czasie i przy niskim koszcie realizowane są połączenia do tysięcy klientów w celu m.in. ocieplenia leadów.

W jednej z realizowanych kampanii, Maya wykazała się ponad dwukrotnie większą efektywnością w ocieplaniu leadów względem rozmów prowadzących przez żywych konsultantów, pozwalając klientowi Voicetel na odzyskanie 18% klientów z bazy odłożonych kontaktów. Oczywiście technologia Briliance jest ciągle rozwijana i wkrótce, pojawią się nowe możliwości.

Wciąż nowi przedstawiciele świata biznesu zauważają technologię Briliance, która w świecie zastosowań biznesowych dorównuje, a często nawet przewyższa możliwości rozwiązań dla klientów indywidualnych takich, jak Siri (Apple), Cortana (Microsoft), Alexa (Amazon) i „Ok Google”. Doceniają to klienci biznesowi, którym zastosowanie produktu Dialla pozwoli na poprawę jakości obsługi telefonicznej, a równocześnie pozwoli na obniżenie kosztów prowadzenia działalności.

O popularności technologii Brilliance świadczą rosnące z miesiąca na miesiąc zyski firmy Voicetel Communications. Spółka w trzecim kwartale 2017 r. osiągnęła przychody netto na poziomie 3.374.660,00 zł, tj. o 1.797.460,00 zł wyższe niż w analogicznym okresie w 2016 r. Przychód netto firmy w tym samym okresie wyniósł 8.100.310,20 zł i był dwukrotnie wyższy od przychodu z roku ubiegłego.

Słownik
1. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

SerwerSMS.pl zintegrował się z Zapier

Zapier to narzędzie integrujące kilka aplikacji w taki sposób, by razem tworzyły rozwiązanie kompletne dla użytkownika. Teraz także SerwerSMS.pl, za pomocą Zapiera, został zintegrowany z najpopularniejszymi aplikacjami, takimi jak Gmail, Twitter, Facebook i wiele innych.