Connect with us

Technologie Voicetela zdobywają nowych klientów

TECHNOLOGIE

Technologie Voicetela zdobywają nowych klientów

Dynamicznie rozwijająca się firma Voicetel Communications wdraża nowe rozwiązania oparte o autorską technologię klasy smart speech i pozyskuje kolejnych klientów oraz kontrahentów. Przekłada się to na wyniki finansowe, które, z miesiąca na miesiąc, systematycznie rosną. Autorska technologia firmy – Brilliance sprawdziła się już w zastosowaniach dla firm wielu branż i zaskarbiła sobie uznanie klientów. To unikalne rozwiązanie polega na inteligentnym, spersonalizowanym dialogu głosowym przez telefon, pomiędzy człowiekiem a maszyną.

Voicetel Communications w III kwartale uruchomiła Automatyczną Asystentkę na Infolinii Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Można z nią porozmawiać pod numerem telefonu: 58 500 88 61. Dzwoniący mogą dowiedzieć się od robota w m.in. o procedurach lotniskowych czy tabelach przylotów oraz odlotów. Okazało się, że przy pomocy bota, a bez udziału konsultantów-ludzi, udało się już w pierwszym miesiącu załatwić prawie 80 proc. spraw, z którymi na automatyczną infolinię dzwonili pasażerowie. Tak dobry wynik pozwolił na nawiązanie nowych kontaktów, a technologią Brilliance zainteresowali się już nowi kontrahenci.

Voicetel Communications prowadzi ponadto dalsze, intensywne prace nad rozwojem produktu Dialla, opartego na technologii Brilliance, stanowiącego atrakcyjne cenowo rozwiązanie dla mikro-, małych i średnich firm, umożliwiającym pełną automatyzację komunikacji telefonicznej.

Osoba dzwoniąca do  firmy i rozmawiająca z Dialla otrzyma odpowiednią informację – lub zostanie przekierowana do odpowiedniego działu czy osoby – bez konieczności wybierania jakichkolwiek opcji na klawiaturze czy też powtarzania konkretnych komend głosowych. To zupełnie inne i o wiele wygodniejsze rozwiązanie, niż tradycyjny IVR, gdyż z Dialla można komunikować się niemal tak samo, jak z człowiekiem!

Dialla ma bardzo szerokie zastosowanie. Kierowana jest do różnorodnych branż: medycyna, motoryzacja, dostawcy ISP/TV/VoIP, deweloperzy i agenci nieruchomości, usługi ubezpieczeniowe, wellness & beauty, usługi finansowe, e-commerce, gastronomia, dostawcy hostingu, usługi hotelarskie, transportowe, branża fitness, kultura i rozrywka, usługi aktywnego wypoczynku, firmy edukacyjne i szkoleniowe, branża turystyczna, usługi księgowe, oraz kancelarie prawne.

Również w III kwartale 2017 r. nastąpiła szersza komercjalizacja produktu Maya, umożliwiającego realizację masowych kampanii outboundowych, również z wykorzystanie Brilliance, technologii smart speech. Dzięki Maya, w krótkim czasie i przy niskim koszcie realizowane są połączenia do tysięcy klientów w celu m.in. ocieplenia leadów.

W jednej z realizowanych kampanii, Maya wykazała się ponad dwukrotnie większą efektywnością w ocieplaniu leadów względem rozmów prowadzących przez żywych konsultantów, pozwalając klientowi Voicetel na odzyskanie 18% klientów z bazy odłożonych kontaktów. Oczywiście technologia Briliance jest ciągle rozwijana i wkrótce, pojawią się nowe możliwości.

Wciąż nowi przedstawiciele świata biznesu zauważają technologię Briliance, która w świecie zastosowań biznesowych dorównuje, a często nawet przewyższa możliwości rozwiązań dla klientów indywidualnych takich, jak Siri (Apple), Cortana (Microsoft), Alexa (Amazon) i „Ok Google”. Doceniają to klienci biznesowi, którym zastosowanie produktu Dialla pozwoli na poprawę jakości obsługi telefonicznej, a równocześnie pozwoli na obniżenie kosztów prowadzenia działalności.

O popularności technologii Brilliance świadczą rosnące z miesiąca na miesiąc zyski firmy Voicetel Communications. Spółka w trzecim kwartale 2017 r. osiągnęła przychody netto na poziomie 3.374.660,00 zł, tj. o 1.797.460,00 zł wyższe niż w analogicznym okresie w 2016 r. Przychód netto firmy w tym samym okresie wyniósł 8.100.310,20 zł i był dwukrotnie wyższy od przychodu z roku ubiegłego.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE