Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.
Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Barracuda Networks przejmuje firmę Sonian

Dzięki transakcji Barracuda Networks rozszerzy swoją ofertę w zakresie platformy chmurowej. Firma reaguje tym samym na rosnący popyt na rozwiązania do archiwizacji, analizy w chmurze oraz zachowywania zgodności z przepisami.

Dzięki transakcji Barracuda Networks rozszerzy swoją ofertę w zakresie platformy chmurowej. Firma reaguje tym samym na rosnący popyt na rozwiązania do archiwizacji, analizy w chmurze oraz zachowywania zgodności z przepisami.

Firma Barracuda Networks, Inc. dostawca chmurowych rozwiązań do ochrony danych, poinformowała, że przejęła prywatną firmę Sonian Inc. (Sonian), dostawcę rozwiązań do archiwizacji w chmurze publicznej i analityki biznesowej. Dzięki transakcji Barracuda rozwinie swoją ofertę rozwiązań w zakresie archiwizacji chmurowej oraz ochrony i zarządzania pocztą e-mail, a także rozszerzy swoją sieć dystrybucyjną o kluczowych partnerów OEM.

Rozwiązania do archiwizacji i analityki firmy Sonian umożliwiają organizacjom przechowywanie danych komunikacyjnych, dostęp do nich i działanie w oparciu o nie. Pozwalają także na ich wykorzystywanie do celów biznesowych w celu ograniczenia ryzyka i zwiększenia produktywności. Na podstawie tych obserwacji firmy mogą identyfikować potencjalne zagrożenia w danych komunikacyjnych, zanim staną się one istotnym problemem. Jest to bardzo ważne w dzisiejszym, dynamicznie zmieniającym się środowisku, pełnym zagrożeń. Dodanie tych funkcjonalności do platformy bezpieczeństwa firmy Barracuda Networks rozszerzy ochronę danych, oferowaną klientom korzystającym z Microsoft Office 365 i innych środowisk chmurowych.

– Zespół Sonian wykonał znakomitą pracę, budując i dostarczając natywną platformę chmurową, dostosowaną do potrzeb swoich partnerów i klientów – powiedział BJ Jenkins, dyrektor generalny i prezes firmy Barracuda Networks. – Platforma Sonian pozwoli nam jeszcze bardziej zróżnicować ofertę i umocnić się na pozycji lidera w segmencie firm i instytucji migrujących do środowiska Office 365. Ponadto uważamy, że możliwość zintegrowania analityki i sztucznej inteligencji Sonian z naszymi mechanizmami ochrony danych, w połączeniu z rozwiązaniami zabezpieczającymi pozwoli zaoferować bardziej wydajny produkt.

– Elastyczne, łatwe w użyciu oraz niezawodne platformy chmurowe cieszą się dużym popytem – uważa Tim McKinnon, dyrektor generalny i prezes Sonian. – Technologie i model rynkowy Sonian w połączeniu z potencjałem i uzupełniającymi produktami firmy Barracuda Networks stwarzają bardzo atrakcyjną propozycję dla partnerów oraz klientów – dodaje Tim McKinnon.

Kluczowe informacje o Sonian Inc. oraz połączeniu obu firm:

  • Specjalnie zbudowana platforma chmurowa. Sonian oferuje zaawansowaną platformę chmurową, powstałą w chmurze i od podstaw zaprojektowaną pod kątem skali i charakterystyki kosztowej chmury publicznej, która umożliwia szybką ekspansję i zapewnia wysoką niezawodność poprzez wykorzystanie Amazon Web Services (AWS) i innych chmur publicznych.
  • Archiwizacja w chmurze. Zaawansowane, połączone funkcje archiwizacji w chmurze są łatwe w użyciu, co nabiera znaczenia w miarę, jak firmy zaczynają stosować rozwiązania SaaS[2] w celu realizacji swoich potrzeb w zakresie ochrony danych oraz zgodności z przepisami i wewnętrznymi regulaminami.
  • Analityka biznesowa[1]. Technologia Sonian analizuje dane w dyskusjach i załącznikach e-mail, pozwalając aktywnie wykorzystać je w procesie podejmowania decyzji. Barracuda Networks zamierza wykorzystać mechanizmy analityczne i sztuczną inteligencję Sonian w swoich produktach zabezpieczających, aby umożliwić partnerom i klientom podejmowanie konkretnych działań w oparciu o ich dane.
  • Rozszerzone kanały dystrybucji. Platformę Sonian zaprojektowano od podstaw pod kątem firm OEM, dostawców usług zarządzanych (MSP) oraz użytkowników końcowych, z modelem „białej etykiety” oraz administracyjnymi interfejsami API do łatwych i automatycznych wdrożeń.
  • Klienci. Sonian wnosi do firmy Barracuda ponad 32 000 nowych klientów, a także partnerstwa z dużymi dostawcami MSP i producentami oprogramowania.
Słownik
1. Analityka biznesowa. jest to proces przetwarzania, interpretowania i komunikowania danych, w sposób łatwy do zrozumienia przez wszystkich pracowników.
2. SaaS. Zobacz Software as a Service.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy