Connect with us

Za Dzinga zapłacisz przez Przelewy24

TELEKOMUNIKACJA

Za Dzinga zapłacisz przez Przelewy24

Szybkość i bezpieczeństwo transakcji w internecie odgrywa kluczową rolę. Firma Dzinga właśnie zintegrowała swój system płatności z popularnym systemem Przelewy24. Oznacza to, że za usługi firmy można prosto i błyskawicznie zapłacić.

Nowoczesne, bezpieczne i możliwie najbardziej automatyzowane metody płatności są coraz bardziej pożądane przez wymagających użytkowników internetu. Dążąc do zaspokojenia ich oczekiwań, czyli do maksymalnego usprawnienia procesu transakcyjnego, firma Dzinga nawiązała współpracę z Przelewy24, skutkiem której jest integracja usług. Dzięki temu klienci mogą praktycznie od razu i w bezpieczny sposób dokonać płatności za produkty Dzingi.

– Integracja z Przelewy24 to bardzo dobra informacja dla naszych klientów, ponieważ to o nich dbamy najbardziej. Dzięki nowej formie płatności nasi userzy mogą w ciągu 1 minuty zasilić swoje konto w naszym panelu i od razu zamawiać usługi. Logując się do swojego banku i zasilając panel, odpowiednia kwota pojawi się praktycznie natychmiast na koncie klienta – mówi Marek Toporowicz, Head Of Integrations CEE w firmie Dzinga.

– Największy wybór metod płatności, który oferuje serwis Przelewy24, jest jedną z kluczowych korzyści, najwyżej cenionych przez naszych Partnerów i, co najważniejsze, ich Klientów. Polscy konsumenci są otwarci na wszelkie nowinki technologiczne w obszarze e-commerce, więc wdrożenie możliwie najnowocześniejszych usług automatyzujących i usprawniających realizację transakcji jest wartością dodaną każdego serwisu internetowego. Strategia ta wpisuje się w zasadę win-win, w której satysfakcja obu stron transakcji jest porównywalna – dodaje Natalia Wieczorek, Sales Manager serwisu Przelewy24.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE