Connect with us

T-Mobile powalczy o klientów, Cyfrowy Polsat skupi się na dosprzedaży

OUTSOURCING

T-Mobile powalczy o klientów, Cyfrowy Polsat skupi się na dosprzedaży

Prezes Cyfrowego Polsatu – Tobias Solorz – w rozmowie z „Parkietem” stwierdził, że nawet się cieszy, iż największy konkurent (Orange) nie będzie walczyło o klientów ceną. Jego zdaniem nie musimy spodziewać się niespodzianek wśród akcjonariatu telekomów. Jak powiedział Solorz – Cyfrowy Polsat będzie „robił swoje”.

Jak powiedziała podczas środowej konferencji prasowej Katarzyna Ostap-Tomann – najwięksi operatorzy telekomunikacyjni bardziej skupiają się na strategii, a nie na cenach. Walka ceną jest jej zdaniem domeną operatorów wirtualnych, a oni mają „słabą siłę rażenia”.

Konferencja prasowa Cyfrowego Polsatu zbiegła się w czasie z inną – organizowaną przez T-Mobile. Różowy operator zakomunikował, że skupi się na pozyskiwaniu nowych klientów i sprzedaży usług światłowodowych – w tym usług konwergentnych.

Wszyscy operatorzy GSM zwracają uwagę na niższe ARPU (miesięczny przychód od statystycznego klienta) spowodowane zmianami w roamingu (RLAH). Jak powiedział Andreas Maierhofer, szef T-Mobile Polska – spółka chce pozyskiwać nowych klientów, szczególnie na usługi konwergentne. – Światłowód. To przyszłość. Nie musimy być właścicielami sieci. Jesteśmy elastyczni.

Może to oznaczać, że przynajmniej w pierwszej połowie roku, rynek telemarketingowy w outsourcingu będzie mógł spodziewać się większej ilości zleceń na realizację projektów akwizycyjnych. Jednak w perspektywie zmian prawnych w związku z RODO – może to ulec albo ograniczeniu, albo niewielkim zmianom procesowym.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

1 komentarz

POPULARNE